Keillä on kroksit? Kuvia? Aidot?

g
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja isipappa:
Tunnen erään kenkäkauppiaan ja kysyin että miksei ole myytävänä aitoja? Kuulemma niissä ei ole mitään eroa ja kauppias oli sitä mieltä että tyhmää maksaa merkistä...
Ihan samaa mieltä minäkin.
mulle yks asiakas sano kaupassa että feikeissä jalat hikoo ihan sikana, aidoissa muka ei. mikähän mahtaa olla erona, sisältyykö siihen hintaan sitten joku minituuletusjärjestelmä vai millä ne aidot muoviläpyskät saa pysymään semmosena ettei jalat hikoa?
 
g
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja isipappa:
Tunnen erään kenkäkauppiaan ja kysyin että miksei ole myytävänä aitoja? Kuulemma niissä ei ole mitään eroa ja kauppias oli sitä mieltä että tyhmää maksaa merkistä...
Ihan samaa mieltä minäkin.
mulle yks asiakas sano kaupassa että feikeissä jalat hikoo ihan sikana, aidoissa muka ei. mikähän mahtaa olla erona, sisältyykö siihen hintaan sitten joku minituuletusjärjestelmä vai millä ne aidot muoviläpyskät saa pysymään semmosena ettei jalat hikoa?
niin ja siis mun mielestä jalat siis ei hikoo niissä feikeissä sen enempää kun muissakaan kengissä...
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
juu vaikka eihän nuo aidot ole ja onhan niis jo valmiiks väriä mut jotai tarvii, jokaisella makunsa mut minä haluun niihin pari lisuketta :p

Tottakai ostat lisukkeita, ostasin minäkin vaik ois miten kirjavat. =)
 
Meidän:

pojalla tälläset cellery-väriset (aidot), ja koristeita vaihteleva määrä, eli kun häviää, niin lisätään :D



Mulla pinkit (aidot):


ja pinkit disneyt (aidot, näistä hajos remmien kannake, six ei remmejä, ne oli valkoset):


 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja isipappa:
Tunnen erään kenkäkauppiaan ja kysyin että miksei ole myytävänä aitoja? Kuulemma niissä ei ole mitään eroa ja kauppias oli sitä mieltä että tyhmää maksaa merkistä...
Ihan samaa mieltä minäkin.
mulle yks asiakas sano kaupassa että feikeissä jalat hikoo ihan sikana, aidoissa muka ei. mikähän mahtaa olla erona, sisältyykö siihen hintaan sitten joku minituuletusjärjestelmä vai millä ne aidot muoviläpyskät saa pysymään semmosena ettei jalat hikoa?

:LOL: :LOL: No niin just, samasta aineesta ne on tehty, ei mitään eroa. Ihmiset vaan uskoo aina kaikkea potaskaa.
 
g
Alkuperäinen kirjoittaja g:
mulla tämmöset ja punaset, feikit tosin. ja koristeitahan niissä on tietty kans. :D
ainiin ja unohdin muun porukat läpsyt myös! miehellä on mustat (ilman koruja), esikoisella vaaleenpunaset joissa suomenlippu, sydän ja mikkihiiri, kuopuksella vaaleensiniset joissa, suomenlippu, buzz lightyear ja autojen salli. :)
 
Mulla aidot, muksuilla piraatit. En mä niille oo raaskinut aitoja ostaa, kun maksaa niin hitosti, mutta itse sain anopilta. :) Eipä ole kuvia, kun en niitä ole kuvaillut.
Mulla värinä tumman sininen, jossa nallepuh kuva, sellasessa reiässä kiinni. Esikolla vaalean siniset ja kuopuksella keltaiset.
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Pojalla tällaiset: http://www.aijaa.com/v.php?i=2301268.jpg
Itellä työkenkinä fuksiat ja postilaatikkokenkinä mustat mammutit
ihanan väriset =)
Ja noi on ihan huiput kun niissä on toi suuaukko tollanen niin pysyy hyvin ton 2v:n jalassa...
 
Niin siis meidän perheessä;

Minulla pinkit crocsit (aidot), joissa sydän koru
Miehellä mustat crocsit (aidot), joissa hessuhopo
Esikoisella keltaiset crocsit (aidot)
Keskimmäisellä kokoa 25 olevat epäaidot, vihreät kukikkaat crocs-jäljitelmät




 
joo-o
Siis eihän feikit ole edes Crockseja!!! Eli ei voi puhua, että "mulla on crocksit, mutta ne ei oo aidot". Ei niistä voi puhua samana päivänäkään. Aidot ne olla pitää eli meillä on kaikilla Crocksit:
mulla Cayman, väri oranssi
miehellä Cayman, väri musta
tytöllä Girls Mary Jane, väri lila ja teemana Disney
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:
Siis eihän feikit ole edes Crockseja!!! Eli ei voi puhua, että "mulla on crocksit, mutta ne ei oo aidot". Ei niistä voi puhua samana päivänäkään. Aidot ne olla pitää eli meillä on kaikilla Crocksit:
mulla Cayman, väri oranssi
miehellä Cayman, väri musta
tytöllä Girls Mary Jane, väri lila ja teemana Disney
:xmas:
 

Yhteistyössä