Keillä lapsi repinyt tapettia seinästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivostunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raivostunut

Vieras
Onko muilla lapsi päässyt repimään seinästä tapettia ja minkä ikäisenä? Meillä on 4-vuotias repinyt omasta huoneesta ja ihan hyvää tapettia. Miten pitäis rangaista, ehdotuksia?

Meillä on, mutta lapsi oli tuolloin2-v. Ensin pidin pienen puhuttelun, mutta sitten anuaratti. (Tapetin repiminen liittyi lapsen leikkiin ja oli oikeastaan hauska juttu.) tapettia puuttuu paikoittaan vajaan metri kertaa metri mitaiselta alueelta.

Pitäisi varmaan joskus laittaa uudet tapetit seinään. Sehän voisi olla hyvä rangaistus lapselle, että saa itsekin tapiseerata.

Alkuperäinen kirjoittaja raivostunut:
Onko muilla lapsi päässyt repimään seinästä tapettia ja minkä ikäisenä? Meillä on 4-vuotias repinyt omasta huoneesta ja ihan hyvää tapettia. Miten pitäis rangaista, ehdotuksia?

Pistä repimään loputkin ja auttamaan maalauksessa. Se on sitäpaitsi kivaa.

No mä itse olen repinyt tapettia seinästä, olin joutunut nurkkaan häpeämään eikä ollut paljon muuta tekemistä niin ajankuluksi revin sitten tapetit seinästä. No selkäsaunahan siitä seurasi, enkä ole sen koommin repinyt.

meillä ja tyttö on 1.6kk..ei noin pieni ymmärrä viel et teki jotain pahaa ..onneks mieheni on raksa mies korjas sen heti ku muutettiin sieltä:)

minäkin oon repiny tapettia seinäst. oli sillon 5v, ja yökylässä ukillani
en saanu unta, ja ei ollu muutakaan tekemist..
se tapeti oli viel sellast hienoo vanhanajan tapettia, kun on vanha talokin
en muista sainko mitään rankaisua ,,mut kyllä mulle aika vihaisa taidettiin olla :D

Juu ja montako neliöä, kysyn vaan :kieh: :kieh: nuo meitin tuholaiset repi aina ennen nukahtamistaan aikansa kuluksi tapettia (n.2 vuotiaina)..lastenhuone on tooooosi kivan näköinen..ja ehtihän ne siel seinäs jopa vuoden sitten ollakkin!
No mutta näitä sattuu, seuraavaksi maalataan..

Liimapuikko käteen, ja liimaamaan ne suikaleet takas. Sitten sanot, että aika taitava oli paikkaamaan, mutta alkuperäinen ehjä oli nätimpi, eikö ollutkin? Lapsi on hämillään ja vastaa että joo, tai sitten että tämäpäs on nätimpi... -mutta eipä enää revi, ei ainakaan meillä.

Joo boordin repi parivuotiaana... eikai siit tullu ku puhuttelu. 4-vuotiaalle vois tulla kyllä sitte jo rangaistuskin. :whistle:
Ja parivuotiaana kovasti myös oma huone väritettiin tusseilla...

:wave: |O :headwall:

lapset repi edellisessä kämpässä ja piirs lattialle. muuton jälkeen tuli perässä 1400? laskun. arvatkaa mihin menee lapsilisät muutama vuos eteenpäin. :kieh:

Yhteistyössä