Kehuja... vai eikö sittenkään? ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Juteltiin miehen kanssa noista lapsista ja heidän lomasuunnitelmistaan ja mie sit kyselin, että jokos mies on hakenut tuon yhden flikan (viitosen) passin. No joo, ei oo vielä.
Mie sit muistuttamaan, että koittaahan hakea vaan, ettei sit unohdu hakea.
Lupasihan tuo, ja alkoi sit kysymään kakkosen menoista, että millos hää on menossa.
Mie siihen, etä no samana päivänä TIETTY kun viitonenkin, johon mies sit toteamaan, että ihan älytöntä, siis ei niin mitään järkeä!
Mie sit ihmimään, että no hyvänen aika, kun samalla kyydillä pääsee jne, että mikäs sen helpompaa enää vois olla.
Mies sit rautalangasta vääntämään, että just... yhtä (kakkosta) siis kuskaamaan lentokentälle ja sit siellä jänskäämään, että onko lento ajoissa ja että ehtiikö viitonen ajoissa satamaan, ennenkun laiva lähtee. Tosi helppoa ja fiksua, niin juu :headwall:

Mie sit ihan pihalla :o , että eihän se kakkonen millään lentokoneella... samalla laivalla menevät molemmat tytöt, siis sama määränpää, sama kyyti, mitä se ukko oikeen horisee.
Miehellä ilme kirkastuu:
"Ai se (kakkonen) ei menekkään lentokoneella? Menee siis kanssa laivalla?"
Mie: "No nimenomaan, ei kai siinä muuten mitään järkeä ois?! Onhan siitä nyt hyvänen aika ollut puhetta jo pidemmän aikaa, siitä asti kun matkat varattiin."
Mies: "No on se vaan hyvä, että mie oon löytänyt tollasen lisämuistin, hukassa mie muuten olisin!"
Mie: :o Lisämuistin...? :laugh:

Mies toteaa, että nimenomaan mie oon hyvä lisämuisti, koska muuten mies ois kuskannut kakkosen lentoasemalla ja mennyt sit saattelemaan viitosta satamaan.
Mie aloin vielä halkomaan ns. hiuksia, ja kysymään, että mikäs järki siinä ois muka ollut... johon mies toteaa:
"En tiedä, mutta eihän mun tarvikkaan. Siehän voit olla kanssa niinkun teko-äly samalla."

Että minneenhän nuo tyttöset tuossa vajaan parin viikon päästä oisvat joutuneet, jos mies ois yksin heitä matkaan passaamassa. Päämääränä pitäisi olla Keski-Eurooppa, ja onneksi tytöillä on matkaseuraa mummosta ja sedän perheestä. Hyö ainakin tietävät, millä menevät ;) :D

Ihana =)

Kyllä noi miehet joskus osaa.. Mä lähdin viime la kuopuksen kanssa kauppaan ja kysyin mieheltä, että olisiko jotain toivetta (siis mitä kaupasta pitäisi tuoda). Mies sanoi, että: "On. Tulkaa takaisinkin." :heart:

Yhteistyössä