V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sydän:Minä ehdotan Herttaa :heart:. (Ei mennyt meillä miehelle läpi, niin koitan tarjota tuota herttaista nimeä toisille.)
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Alkuperäinen kirjoittaja sydän:Minä ehdotan Herttaa :heart:. (Ei mennyt meillä miehelle läpi, niin koitan tarjota tuota herttaista nimeä toisille.)
Ei luultavasti miehelle kelvanne... kun ei kelpaa Kerttukaan - mikä ois minusta ihan ihana nimi.
Alkuperäinen kirjoittaja sydän:Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Alkuperäinen kirjoittaja sydän:Minä ehdotan Herttaa :heart:. (Ei mennyt meillä miehelle läpi, niin koitan tarjota tuota herttaista nimeä toisille.)
Ei luultavasti miehelle kelvanne... kun ei kelpaa Kerttukaan - mikä ois minusta ihan ihana nimi.
Pirskutin miehet.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Elena, Helinä eikä Heli kelpaa taas miehelle :/
Ja voihan tuo tyttö toki vielä muuttua tuosta paljonkin, mutta nyt hän on ainakin melkolailla tummahko, niinkuin pieni pippurinen peikkotyttö.
Niin ja Kutkulle siis, että tyttö syntyi 8.1., eli en odota... enää![]()
Ja ei meillä ole Sirua... tytöt ovat Jenna, Milja, Ella, Alisa, Viivi ja Tinja. Pojat Jesse, Joel, Joni ja Kaapo.
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Elena, Helinä eikä Heli kelpaa taas miehelle :/
Ja voihan tuo tyttö toki vielä muuttua tuosta paljonkin, mutta nyt hän on ainakin melkolailla tummahko, niinkuin pieni pippurinen peikkotyttö.
Ja ei meillä ole Sirua... tytöt ovat Jenna, Milja, Ella, Alisa, Viivi ja Tinja. Pojat Jesse, Joel, Joni ja Kaapo.
mites Helmi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mites Helmi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Elena, Helinä eikä Heli kelpaa taas miehelle :/
mites Helmi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mites Helmi![]()
Mäkin meinasin tulla sanomaan, että Helmi tai Ruusa. Yhden sisarusparin tiedän myös, jossa on Tinjan kaverina Tuike. Tai miksei Taika?
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:mutta mie sit menin kuitenkin kysymään :/
Siis ei mistään sen vakavammasta, kun tytön nimestä... että mitähän nimeä se mies nyt sit vois tytölle kuvitella, ja luettelin omia ehdotuksiani.
Miehellä olikin sit positiivisesti yllättäen ihan oma ehdotus... mutta se on sellainen, jota mie en taas, siis josta mie en oikein pidä.
Siis ihan ok nimi... aikuisella +40 v naisella, mutta jotenkin kovin "vieras" tai "hassu" / "outo" pienelle tytölle minun mielestäni :ashamed:
Siis en osaa kuvitella kertovani kysyvälle "Juu, Helenalla on ikää 2kk." Helena ois ihan kiva vaikka toisena nimenä... mutta etunimenä mie en vaan osaa kuvitella sitä tuolle tytölle.
tinjan siskolle kaavailtiin taikaa.Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mites Helmi![]()
Mäkin meinasin tulla sanomaan, että Helmi tai Ruusa. Yhden sisarusparin tiedän myös, jossa on Tinjan kaverina Tuike. Tai miksei Taika?
Kannatetaan Taikaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Alkuperäinen kirjoittaja sydän:Minä ehdotan Herttaa :heart:. (Ei mennyt meillä miehelle läpi, niin koitan tarjota tuota herttaista nimeä toisille.)