Ei pitäs ehkä kysyä, jos ei kuitenkaan halua kuulla vastausta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja sydän:
Minä ehdotan Herttaa :heart:. (Ei mennyt meillä miehelle läpi, niin koitan tarjota tuota herttaista nimeä toisille. ;) )

Ei luultavasti miehelle kelvanne... kun ei kelpaa Kerttukaan - mikä ois minusta ihan ihana nimi.

Pirskutin miehet. ;)

Minä ehdotan Herttaa :heart:. (Ei mennyt meillä miehelle läpi, niin koitan tarjota tuota herttaista nimeä toisille. ;) )

Ei luultavasti miehelle kelvanne... kun ei kelpaa Kerttukaan - mikä ois minusta ihan ihana nimi.

Pirskutin miehet. ;)

se Kerttu olis kyllä ihana nimi!!! <3

Elena, Helinä eikä Heli kelpaa taas miehelle :/
Ja voihan tuo tyttö toki vielä muuttua tuosta paljonkin, mutta nyt hän on ainakin melkolailla tummahko, niinkuin pieni pippurinen peikkotyttö.

Niin ja Kutkulle siis, että tyttö syntyi 8.1., eli en odota... enää ;)

Ja ei meillä ole Sirua... tytöt ovat Jenna, Milja, Ella, Alisa, Viivi ja Tinja. Pojat Jesse, Joel, Joni ja Kaapo.

mites Helmi :)

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Ja voihan tuo tyttö toki vielä muuttua tuosta paljonkin, mutta nyt hän on ainakin melkolailla tummahko, niinkuin pieni pippurinen peikkotyttö.

Ja ei meillä ole Sirua... tytöt ovat Jenna, Milja, Ella, Alisa, Viivi ja Tinja. Pojat Jesse, Joel, Joni ja Kaapo.

Meillä on Laura Helmi Hannele...

joskin joskus muinoin ajattelin että mun tytöstä tulee Emma Helena :)

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:

VIIVI JA ALISA RUMAT NIMET KYLLÄ HELENA ON KAUNIIMPI, HERTTA JOS LEHMÄN NÄKÖINEN.

kun kuopus syntyi, minä halusin tytöstä Jennan, siskonsa on Jenita,ja isänsä tykkäsi nimesta Ilona, kompromissi = Jenna-Ilona, ainoa sen niminen Suomessa, tosin se ei ollut pääasia nimen valinnassa, vaan kun ei millään meinattu päästä yksimielisyyteen :D

mutta mie sit menin kuitenkin kysymään :/
Siis ei mistään sen vakavammasta, kun tytön nimestä... että mitähän nimeä se mies nyt sit vois tytölle kuvitella, ja luettelin omia ehdotuksiani.

Miehellä olikin sit positiivisesti yllättäen ihan oma ehdotus... mutta se on sellainen, jota mie en taas, siis josta mie en oikein pidä.
Siis ihan ok nimi... aikuisella +40 v naisella, mutta jotenkin kovin "vieras" tai "hassu" / "outo" pienelle tytölle minun mielestäni :ashamed:

Siis en osaa kuvitella kertovani kysyvälle "Juu, Helenalla on ikää 2kk." Helena ois ihan kiva vaikka toisena nimenä... mutta etunimenä mie en vaan osaa kuvitella sitä tuolle tytölle.

Milloin loppuu lapsenteko, jos nimetkin tuottavat ongelmia. Anna nimeksi Iida.Näitäkin on, vaikka on ihan mummon nimi.

Mun mielestä Kerttukin on kyllä ennemminkin vanhan rouvan, kuin pienen lapsen nimi.

Meinaan että jos Kerttu kuulostaa omaan korvaasi sopivalta myös pienelle tytölle, niin voisikohan ajan kanssa sitten se Helenakin kuulostaa siltä?