Kehu palstalaista- KETJU!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, kehutaan nyt sitten. :)

-äiti44v. ei pese vessaa vieraiden vuoksi
-leukistista ei haittaa, vaikka mies olisi paskalla samassa kylppärissä, kun hän itse on kynttilävaahtokylvyssä
-riepulla on hyvä kirjamaku ja hän asuu Suomen toiseksi parhaassa kaupungissa
-lunaticilla on ollut mielestäni palstan paras avatar: kävelevä mulkku
-as if järkkää kirjat hauskasti
-scarlett ja rollo saavat jatkuvasti sontaa niskaan, mutta pitävät silti linjansa

Ja sitten vielä kehuja kaikille yöseuralaisille! :)

Johtuneeko siitä, että olen niin uusi palstalla :D, mutta tähän mennessä kaikki mieleen painuneet nikit ovat kirjoitelleet asiallisesti (sitä älypää-ketjua lukuunottamatta, jossa me kaikki kirjoittelimme yhtä asiattomia :D), eli vain mukavaa sanottavaa kaikista :) Tietenkin tämän ketjun aloittajaa voisi erikoiskiittää, kun teki näin positiivisen aloituksen :flower: Lisää tällaisia! :)

Ja minähän se ketjuntappaja olen :wave: Tähän tämäkin ketju varmasti jää ;)

[QUOTE="vieras";22822843]Äiti 44v on minun suosikki, sanoo asiat suoraan niinkuin ne on :)[/QUOTE]

Kyllä minäkin hänen kirjoituksistaan pidän, vaikka en nyt aina samaa mieltä olekaan hänen kanssaan. Verbaalisesti lahjakas nainen. :D

Melkein kaikki täällä on ihania persoonia, joissa on vaikka mitä kehuttavaa. Ja uskon että niissäkin, jotka ei täällä näytä niitä positiivisimpia puoliaan, on ainakin läheistensä mielestä monia positiivisia ja ihania piirteitä. :)

Minäkin pidän näistä jotka ovat jostain syystä jääneet mieleeni vaikken rekistöröitynyt ole tänne. Pidän kaikkia rekistöröitymisiä hurjan vaivalloisena. Mutta ehkä jonain päivänä..

HraMajuri on ehdoton suosikkini, hän on jollain tapaa hyvinkin hauska. Ja luulen, että tosi elämässä oikeasti mukava tyyppi :)

BootyPeppi vaikuttaa tosi mukavalta ja tasapainoiselta ihmiseltä. Hän olisi ystäväainesta :)

Ja muita nimimerkkejä en edes muista. Muistin siis tasan kaksi, käyn täällä niin harvoin. Pitäisi kai keksiä joku nimikin ja rekistöröityä sitten että oppisin tuntemaan :)

oho täällä oli tämmönen ketju :o

pinklily on just tollanen iloinen ja aina reipas...

ei sillä mie rakastan teitä kauheita ihmisiä, nyt voi sit murjottaa loppuviikon kun tuli kehuttua kaikkia...

:laugh:

:O Minäkin täällä... :D

Mummeliisa On ihanan sydämmellinen ja tasareilu kaikkia kohtaan.

Hra. Majuri Jollain kieroutuneella tavalla, oon alkanu tykkäämään Majurin erittäin apeasta tyylistä.. :)

Kepsis nyt vaan yleensä puhuu vähän, mutta asiaa.

PinkLily
Yleensä aurinkoinen, ihana apu mulle.. :heart:

Tiiru
No se nyt vaan on niin ihana.. :heart:

Hei oikeesti, tätä listaa vois jatkaa loputtomiin, kaikilla on joskus huonoja päiviä jotka näkyy myös täällä, mut ei mulla sukset koskaan kenenkään kanssa sen pahemmin ristiin ole mennyt, edelleen, mä tykkään teistä kaikista! :kiss:

:O Minäkin täällä... :D

Mummeliisa On ihanan sydämmellinen ja tasareilu kaikkia kohtaan.

Hra. Majuri Jollain kieroutuneella tavalla, oon alkanu tykkäämään Majurin erittäin apeasta tyylistä.. :)

Kepsis nyt vaan yleensä puhuu vähän, mutta asiaa.

PinkLily
Yleensä aurinkoinen, ihana apu mulle.. :heart:

Tiiru
No se nyt vaan on niin ihana.. :heart:

Hei oikeesti, tätä listaa vois jatkaa loputtomiin, kaikilla on joskus huonoja päiviä jotka näkyy myös täällä, mut ei mulla sukset koskaan kenenkään kanssa sen pahemmin ristiin ole mennyt, edelleen, mä tykkään teistä kaikista! :kiss:

Kiitos :heart::kiss: