Nousuhumalassa vieläpäNää on niin vaikeita kysymyksiä tämmöset, ku ei ikinä muista kaikkia ketä pitäs kehua.
Mie tykkään teist kaikista :heart: *tää nyt kuulostaa ihan ku oisin kännissä :ashamed:*
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nousuhumalassa vieläpäNää on niin vaikeita kysymyksiä tämmöset, ku ei ikinä muista kaikkia ketä pitäs kehua.
Mie tykkään teist kaikista :heart: *tää nyt kuulostaa ihan ku oisin kännissä :ashamed:*
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22821329:Eli mä olenkin siis fiksu? :saint:
Huuhkajatar on tosi kiva ja diplomaattinen palstailija... Asuu vielpä Pohjanmaalla
Oliks tää nyt tässä?![]()
Mä en myöskään kauheasti nimimerkkejä muista, mutta mummeliisan elämäniloinen ja ystävällinen linja on jäänyt mieleen. Pinklilyn kanssa meillä taisi olla sama komediamaku (jos en ihan väärin muista?). Tiiru on yksi yötontuista itseni lisäksi. :xmas:
Mä en myöskään kauheasti nimimerkkejä muista, mutta mummeliisan elämäniloinen ja ystävällinen linja on jäänyt mieleen. Pinklilyn kanssa meillä taisi olla sama komediamaku (jos en ihan väärin muista?). Tiiru on yksi yötontuista itseni lisäksi. :xmas:
Henkeen ja vereen :heart::xmas:
Mä kehun kaikkia jotka osaavat olla tuomitsematta ja tappelematta turhia :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22821111:Majuri, ainoa sovinistinen mies jota rakastan :heart:
Pesky, kilpasiskoni
Teitä muita kiitän huumorintajusta, hyvistä nauruista, neuvoista ja vinkeistä liki asiassa kuin asiassa, avusta ja vertaistuesta.