Kehu palstalaista- KETJU!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ketjuntappaja tulloo, varokee.. noh, niitä kehuja sitten:

HeavyFreak: ollaan molemmat tälläisiä kuivia korppuja ja pidetään samoista kirjoista :D
Jonsed: vahva, erikoinen persoona

[QUOTE="Vakkari";22824758]Vielä kannat kaunaa Phoebsille?[/QUOTE]

on varmaan suuri pettymys sulle kun paljastan ettei kyseessä ole Phoebsi, vaan tyyppi joka kirjoitteli nikillä Rallen, siis varmaan ainoa täällä joka ei ikinä ,ainakaan niin että minä tietäisin, ole sanonut mitään hyvää kenestäkään tai mistään asiasta, mutta ko nikki on täällä tosi harvoin, mikä ei sinänsä suuri vahinko ole.
Vaikka henk.koht en järin hyvin ole tullut toimeen Phoebsin kanssa ei multa kuitenkaan ole jäänyt huomaamatta että hän osaa paitsi keskustella asiallisesti sekä osoittaa myötä-elämisen kykyä. Ja sehän on ilman muuta positiivinen piirre.

Hra Majuri on linjallaan pysyvä, kiukutteleva yrmy, jonka kanssa on mukava haastella :)

Chef on hassun hauska kokkailija ja shoppailija, jonka aloitukset ovat usein haastavia ja aina aika hauskoja. Chefille mulla on yksi sana: sermi. :laugh:

Tytsi89 on ihastuttavan tinkimätön, ehdottoman siveellinen epäkristillisellä tavalla. Aina luotettava ja alati kannustava. :)

persvakoonasana haastaa minun karsastukseni pelkällä nimimerkillään. Osallistuu hullun hassuihin keskusteluihin riemukkaalla kirjoitustavallaan, mutta osoittaa viisautta ja asiantuntemusta toisenlaisissakin ketjuissa.

PinkLily vilkastuttaa palstaa turhilla mutta herttaisilla avauksillaan, on aina reilu ja sydämellinen ja jotenkin vain suloinen

äiti44 riemastuttaa lyhykäisillä, viisailla ja joskus suoranaisen tylyillä mutta asiaan osuvilla kommenteillaan

penaalin terävin kynä on samaa sarjaa, huomaa asian kuin asian ja osaa myös tarttua siihen. Kiivaasti. :D

Mummeliisa on ystävällinen ja sympaattinen olento, joka kuitenkin osaa sanoa topakastikin mielipiteensä ja kyseenalaistaakin.

Mummomainen haastaa miettimään milloin mitäkin kummallista asiaa, vaikken hänen ketjuihinsa aina vastaakaan

meahin eläinlauma jaksaa riemastuttaa. :) Ihanaa elämää, luonnollisuutta ja suloisuutta on hänen vastauksissaankin

NinaTT ei ole hänkään penaalin tylsin kynä, pysyy kannassaan, ja perustelee mielestäni järkevästi. En ainakaan omalla kohdallani ole kokenut hänen ryhtyvän loanheittoon vaikka itse saakin ketjuissa kokea mitä ihmeellisimpiä vastauksia.

Leukistinen aksolotli on mielessäni enemmänkin jonkinlainen suloinen perhoinen kuin jonkinlainen aksolotli. :O Suloinen, henkevä, hiukan keijumainen. Ihanan ja loputtoman luova, mitä jaksan hämmästellä. Joskus haluaisin olla hänen lapsensa.

Grace on myös äiti, jonka lapsena olisi varmasti kivaa. :D Tyylikäs ihminen, ihanien mekkojen perään kuten minäkin. Henkevä, toisille hyvää tahtova, joka on auttanut minua rukouksillaan.

Freya on taas nainen jonka ottaisin puolisokseni jos olisin mies. :D Kaunis nainen, ulkoisesti, ja sisäisesti.

as if... mua vaan naurattaa se piparitalo. :D

terveisiä maalta ja mairalle kiitokset :rolleyes:

Tytsi: no se nyt vaan on niin suloinen ja kiltti.
Hra majuri: On symppis, ärhäkkyydestään huolimatta :)
Aksotoli: Keijukaunotar.

Monet on sellasia että tykkään, mutten tiedä miksi, tykkään vaan tosi paljon heidän tyylistään ja "luonteestaan" tai siitä minkä tänne netin ihmeelliseen maailmaan antaa :D
Voin laittaa kaameen listan ja kirjottaa jokasen perään "kiva" tai "ihana" mutta taidan jättää väliin :p
Tässä osa joista pidän tosi paljon: Meah, maira,suzyanne, wiked, harava, pesky, scarlett, ruttis, päätön, mummeliisa, chala, lily, freya, ummerw....joku... ja ketähän jäi taas mainitsematta...:confused:

terveisiä maalta ja mairalle kiitokset :rolleyes:

Tytsi: no se nyt vaan on niin suloinen ja kiltti.
Hra majuri: On symppis, ärhäkkyydestään huolimatta :)
Aksotoli: Keijukaunotar.

Monet on sellasia että tykkään, mutten tiedä miksi, tykkään vaan tosi paljon heidän tyylistään ja "luonteestaan" tai siitä minkä tänne netin ihmeelliseen maailmaan antaa :D
Voin laittaa kaameen listan ja kirjottaa jokasen perään "kiva" tai "ihana" mutta taidan jättää väliin :p
Tässä osa joista pidän tosi paljon: Meah, maira,suzyanne, wiked, harava, pesky, scarlett, ruttis, päätön, mummeliisa, chala, lily, freya, ummerw....joku... ja ketähän jäi taas mainitsematta...:confused:

Minuako tarkoitit tonttukaverini? *halaus* (Mulla nuo palstan hymiöt ja tekstityökalut eivät tällä hetkellä toimi.)

Mä voisin nyt jatkaa jos ei taas kaikki katoa mielestä heti :D

Tiiru on sulonen, nimimerkistäkin tulee jo sellanen pikkuinen söpö olio mieleen :D
As if:n pojan ideoima (eikös se niin menny?) piparitalo oli tosiaan niin hyvä kuin se vaan voi kaikessa mauttomuudessaan olla :D Tykkään as ifistä muutenkin..
persvakoonasana:sta en osaa mitään erityistä sanoa mutta tosi positiivisesti on mieleen jäänyt :)

Täytyy varmaan listata vaan kenen kaikkien juttuja tykkään lukea: Syysyö, Heavyfreak, Jonsered, Kepsis.....

Ai kauheeta mulle tulee ihan ruskeekielinen olo tällasista lässytyksistä.. Mut siin on.

Tykkään monista palstalaisista :). Pesky pixie ja Heavyfreak ovat ihania. Majuri on omaaluokkaansa ja tykkään :). Aamuäree on myös mainitsemisen arvoinen :D. Ei kaikki nikit tule nyt mieleen, monia täällä voisin kehua :heart:

en nimeä ketään. mutta kehun niitä, jotka uskaltaa olla täällä ns. omana itsenään ja sanoa asiat, niin kuin niistä ajattelee. ilman että yrittää nuoleskella kenenkään persettä. ja peesailla vain. vaan sanoo asiat niin kuin ajattelee ja uskaltaa seistä sanojensa takana

Hyytis on ihana nainen, täällä ja irl. Ystävällinen ja suurisydäminen ja upea nainen kaikinpuolin.

Pidän myöskin aamuäreen murinasta. Ja jätkän taidoista vittuilla.

Heavyrfeak on inaha, silleen passelisti kiero mun makuun :D Se se vaan jaksaa porskuttaa.
Ja, ja, ja.. Sleepis tietenkin on aina yhtä ihana, Klonkku kans mun kieroutuneisuuteeni sopiva.

Että näin.