Kehtaisko sitä laittaa viestiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vilma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mitä kehuvaa? Ai tyyliin: olit niin loistava, että haluisin lisää? :D

Jos mä vaan laitan ton mitä meinasin... Kyllä se tietää jos vaan muistaa että sen on mun mielestä :P

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
tai sit vaan huomas et olit samaan aikaan netis ja lähti siks äkkii menee :D no ei vaa :)
Saatohan se niinkin olla! :D Tosin ei se aiemmin ole mua pakoillut.
Nyt oltiin kyllä molemmat iäisyys "unilla", joten kävi vaan varmaan kirjaamassa ittensä pihalle, ku ei jaksanu enää olla.
Täytyy vaan varmaan kyttäillä ja odotella seuraavaa mahdollisuutta...
Voi kun edes tietäis mitä se musta ajattelee. Nolaanko itseni lopullisesti sen silmissä jos jotain tollasta laitan.
Olen sitä 3 vuotta vanhempikin, ni silläkin vähän tuo juttu mietityttää. :whistle:
Mutta hyvin mä sille sillon kelpasin ja tuntu tykkäävän vielä aamullakin. ;)
Jospa se ei ainakaan kovin mua inhois...

Alkuperäinen kirjoittaja vilma:
Olen sitä 3 vuotta vanhempikin, ni silläkin vähän tuo juttu mietityttää. :whistle:

Mitäs väliä iällä on? Mun mies on mua 3 vuotta nuorempi, eikä o kyllä missään vaiheessa mitenkään haitaks ollu. :) Rohkeesti vaan laitat viestiä sille heti ku tulee tilaisuus.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä ajattelee? No mitä sen pitäs pelkän panon takia ajatella? Ehkäpä sillä on myös muita säätöjä
Siis joo, paljonkin mahdollista että sillä on muitakin säätöjä.
Lähinnä ajattelin, että ajatteleeko se että onpa hölmö ku tollasia ehdottelee jne.
Oishan se kiva, että se ajattelis pelkän panonkin takia, että onpa rohkee likka ku noin uskoltaa ehottaa. Eikä että vi**n idiootti, kaikkee se ehotteleekin.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:

Mitäs väliä iällä on? Mun mies on mua 3 vuotta nuorempi, eikä o kyllä missään vaiheessa mitenkään haitaks ollu. :) Rohkeesti vaan laitat viestiä sille heti ku tulee tilaisuus.
Toi ikä juttu nyt tuli siitä, kun se ihmetteli sitä sillon viimeks, että ei ois ikinä uskonu, että oon sitä noinkin paljon vanhempi ja että ei uskos että oon jo niin vanha!
Mulla on kuulemma niin upea kroppa ettei siitä uskos ikään ,että ikää on jo lähemmäs 30 vuotta... :D
Siks mietin että olikohan sille hirmunenkin kynnys toi ikä juttu. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:

Toi ikä juttu nyt tuli siitä, kun se ihmetteli sitä sillon viimeks, että ei ois ikinä uskonu, että oon sitä noinkin paljon vanhempi ja että ei uskos että oon jo niin vanha!
Mulla on kuulemma niin upea kroppa ettei siitä uskos ikään ,että ikää on jo lähemmäs 30 vuotta... :D
Siks mietin että olikohan sille hirmunenkin kynnys toi ikä juttu. :whistle:

En usko... Varmaan huomas, ettei ikä kerro mitään. ;) Ei se vanhalla varmaan mitään negatiivista tarkottanu, ehkä ei vaan löytäny parempaa ilmasua. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja mietimpä vaan että:
Miten olis ihan soitto tai tekstari puhelimene?
Ei oo numeroo...

Mut tiedäthän nimen ja paikkakunnan.... Ainahan voi findin kautta kokeilla jos tulis vaan yks...

pelkän munan takia en noin epätoivoseksi ruqeaisi. Erikseen jos muuten ois kolahtanut
Tokihan se muutenkin kolahti. En kuitenkaan mitään suhdetta oo haluamassa.
Harvoin kuitenkaan tapaa niin hyväkäytöksistä, komeata ja upea vartaloista miestä, kun tää oli. Siksipä ois uusinta ihan jees. ;)

Niin, en viitti puhelimella ottaa yhteyttä. Helpompaa netissä.
Koska molemmat ollaan täällä netissä niin se ei vaikuta sellaselle "roikkumiselle" mitä se taas vaikuttais jos oikein selvittäisn puhnro... Ymmärsittekö? :D

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Ootko saanut vielä viestiä laitettua? Mitä tuli vastaukseksi? *omako elämäni olisi tylsää*
En oo saanu laitettua... :( Just ku meinaan rohjeta, ni sillon se katoaa netistä.
Huomenna nyt vielä yritän, sit anna olla.

Piti tulla ihan kertoon kuinka kävi.
En kehdannut sit laittaa mitään tollasta mitä meinasin.. Laitoin vaan n. viikko sitten sille viestiä että mitä kulluu ja jne. Ihan asia linjalla mentiin loppuun asti.

Mutta sitten viime yönä! :D Mä sain viestin (sillähän ei siis ollu mun puh.nro ja se on salainen ) siltä jossa se kyseli mitä kuuluu jne. Sit kerto, että ei oo saanu mua mielestään ja on ihan ihastunu muhun. Oli kysyny mun numeroo yhteiseltä tutulta jolle oli kans kertonu kuinka en ollu yhtään sellanen "normi hoito" vaan, että olin jotain paljon enemmän.
Aika uskomatonta mun mielestä.... :D
Sit viestittely meni siihen, että se tuli mun luo yöks ja lähti tossa aamupäivällä. Teiltä rohkaisua saatuani ehdotin sille aika rohkeasti että tulis mun luo. ;)
Tulee uudestaan (varmaanki ) illalla.
Oih, olihan se kyllä ihana! ;)
Kiitos ku jaksoitte vastailla mulle! :)

Mä laitoin aikanaan viestiä yhden illan tutulle, että tulisko teelle. No, naimisissa ollaan nykysin ja viisi vuotta oltu yhdessä. Kannatti se viestiä laittaa, vaikka periaate oli odottaa miehen ottavan yhteyttä.

Yhteistyössä