Kehtaisitko

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijapom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijapom

Vieras
Kehtaisitko mennä teeveeohjelmaan keskustelemaan ja avautumaan ja itkeä tihrustamaan jostain vaikeasta aiheesta kuten vaikeasta lapsuudesta tai vaikeasta äitisuhteesta tms....
 

Yhteistyössä