Kehtaisitko tavata miestä homssuisena? (hiukset likaisena, rähjäiset vaatteet ja meikittä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ellla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän tuo aamulla tulee tolleen nähtyä..ja hampaatkin saattaa olla pesemättä jos on noussut ennen mua sängystä..
Muuten kyllä nyt edes pesen ne hampaat ja tukan ennen ku ovesta ulos menen..meikkiä käytän harvemmin.

Tänään viimeksi.. Tarkoituksella en todellakaan. Puhdas pitää olla jo itsensä vuoksi mutta mettäreissulta tullessa ei niin tiptop olla tietenkään. Hampaiden pesu jo kuuluu perushygieniaan mutta suuvesi ja pari pastillia auttaa pikana jos pesumahdollisuutta ei ole siihen hetkeen. Pipo päähän vaan ja mettärytkyissä kehtoon kulkea kyläkaupalla ukko vierellä, ilman meikin häiventäkään. Aamuisin nyt normaalisti ollaan kotioloissakin toki niin :D
Eli kehtoon mutta en varta vasten itseäni pidä "homssuisena", heh.

huh oon ntavannu miehen noin joka aamu 5vuotta :D tosin se on molemmin puoleista. Joskus tosiaan lähen noin julkisellekkin paikalle,useimmiten sitsen ponnarin päähän ja pesen hampaat,vedän päälle mitä vastaan tulee(ja niin tekee mieskin).

jos mun pitäs miehen eteen laittautua ennenku voin naamani näyttää ,niin heh :D

No ekoille treffeille kaupungille en luonnollisestikaan lähtisi tuon näköisenä, mutta jos seurustelua olisi jo pitempään takana niin kyllähän mies aika äkkiä saa tottua näkemään minut nukkumaan mennessä ihan meikittömänä ja ei-niin kovin huoliteltuna :D

Nooooh, varmaan ensimmäiset kymmenen kertaa olin ihan huuhkajan näköinen kun mies mut näki.. Olin joko just tulossa suihkusta (aivan hirveät :D ) yövaatteet päällä, tai just herännyt ja hiukset pystyssä ja parhaimmillaan myös edellisen päivän meikit poskilla, just valmistautumassa ulos lähtöön peikonnäköisena taikka oon röhnöttänyt jossain sohvalla telkkaa katsoen viltin alla jne..

Ihme mies, mutta siltikin muhun tykästy, ja eipähän tarvinnut yhtään miettiä kehtaako näyttäytyä ilman meikkiä tai olla ihan vaan kotivaatteissa :laugh:

Yhteistyössä