Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja näin;26793592:ihan mielenkiinnosta jos ei kahden miehen kanssa ole jo onnistunut perheen leikkiminen niin miten se luultavasti onnistuu kolmannenkaan kohdin?
joten en tekisi.
Ihan siitä syytä että olisin mielummin kunnon vanhempa niille jo kahdelle olemassa olevalle vaikka sitten uuden miehen hankkisinkin mutta lasta en tuohn sekamelskaan enään tekisi.
MUN mielipide on, että MÄ en tekis. En siksi, että en kehtais vaan siksi, että en vaan haluaisi kovin monelle miehelle tehdä lapsia. Tällä hetkellä lapsia on vaan yhdelle miehelle, mutta jos ero joskus sattuisi tulemaan ja uuden löytäisin niin voisin yhden lapsen harkita tekeväni uuden miehen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja höh;11995572:Antaako se nyt kauhean hyvän esimerkin ja naisen mallin lapsille kun sisaruksilla on eri isiä. Ihan oikeasti.
Itse tiedän erään naisen jolla on kolmas lapsi nyt tuloillaan, kaikilla siis eri isät. Itse en todellakaan pystyisi tekemään noin, mutta jos joku ehkä on ihan sinut sen yksinhuoltajuuden kanssa, niin mikäs siinä. Mutta kyllähän tuollainen nainen saa sellasen tietynlaisen maineen kuitenkin... Hyvä vain jos hän osaa vain ignoorata ilkeät puheet ja juorut
En missään nimessä. Ihan kamalaa sotkua koko touhu, olen nähnyt sivusta ja läheltä. Jokaisella isillä on myös uusia tai vanhoja lapsia joten sisarparvi kasvaa kasvamistaan, on kamalaa sotkua juhlapyhien kanssa, tappelua ja siihen päälle huoltajuuskiistoja.
Mutta "ei ydinperhe ole sen parempi kuin kolmen eri isän kanssa tehdyt lapset".... hohhoijaa... Niin ne lapset siinä kärsii, viimeistään teini-iässä kun älyävät!
Olisin tehny jos vauva olisi saanut elää.
Edelliset isät lähteneet raskausaikana toisen naisen matkaan. Aina ei ole yh-äideissä se vika,,,
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;26794735:Ja missähän päin Suomea saa "tietynlaisen maineen"? Ehkä jossain "Raamattuvyöhykkeellä" tai ahdasmielisissä pikkukaupungeissa. Vaikea kuvitella tuollaista enää nykyaikana. Itse asun Helsingissä, ja eipä täällä (tai muissakaan isommissa kaupungeissa) ketään tuollainen hetkauttaisi. Itse asiassa ei ketään kiinnostaisi muiden lapset saati niiden biologiset isät! Voi hyvinkin olla, että omassakin tuttavapiirissä olisi joku äiti, jonka lapsilla olisi yhteensä kolme eri isää, mutta en vaan tiedä. Eikä kiinnosta. Lähinnä sitä pitäisi ihan hauskana anekdoottina, vähän samalla tavalla kuin jos perheen kaikki lapset olisivat syntyneet peräkkäisinä viikonpäivinä tms.
Alkuperäinen kirjoittaja vastaisitko tähän:Tuota miten sä saat ne lapset hoitoon? Jos haluat lähteä johonkin ilman lapsia? Soitatko joka isälle että ota tuo lapsesi ja viet kaikki lapset eri paikkoihin? Tai jokainen omalle isovanhemmalle? Ottaako joku isovanhempi tai isä KAIKKI lapset, nekin mitkä ei ole omat? Miten toi siis käytännössä menee? Vai oletko aina kotona lasten kanssa...
Minulla on kolme lasta kahden vuoden ikäeroilla, kolmen eri isän kanssa. Vastaan ensin tähän kysymykseen; meille tulee kotiin palkattu lastenhoitaja, jos haluan käydä jossain. Mukavaa lapsillekin, että saavat olla kotonaan. Tietenkään en mitään viikkojen lomamatkoja harrastele yksin, enkä koe tarvettakaan. Keskityn perhe- ja työelämään. Lapseni eivät käytännössä ole ikinä muualla hoidossa.
Kuvio kuulostaa paljon monimutkaisemmalta kuin onkaan. En itse edes väitä yrittäneeni kaikkeani kahden ensimmäisen lapsen parisuhteessa, sillä päämääräni oli saada lapsia. Miesten kanssa yhteiselo ei toiminut, enkä jäänyt yrittämään, kun koin että viihdyn hyvin arjessa yksinkin. Kolmas lapsi ei ollut täysin suunniteltu, mutta ei meidän arkemme juurikaan hänen syntymästään muuttunut. Lisää en ole suunnitellut tekeväni, mutta jos ehkäisy pettäisi, sitten syntyisi neljäs lapsi. Jos kokisin, etten kykene hänestä huolehtimaan, ennemmin antaisin adoptioon kuin abortoisin.
Meillä lapset eivät oireile mitenkään. Miksi oireilisivat? He ovat eläneet tässä perhemallissa pienestä pitäen ja meillä on neljästään oikein mukavaa ja teemme kivoja juttuja. Eivät he pidä toisiaan minään puolikkaina sisaruksina, vaikka sitä biologisesti ovatkin. Jokainen puuhaa isiensä kanssa omat juttunsa. Keltään ei kuitenkaan puutu mitään, siitä minä pidän äitinä huolen.