"kehtaisitko" tehdä kolmannen lapsen ja kaikilla lapsilla eri isät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noniin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luulisi olevan hankalaa! Sumplia kaikki tapaamiset ja kuskata eri paikkoihin, kuka menee minnekin milloin. Kyllä mua suoraan sanottuna hävettäis.

mikä sua hävettäisi? se mitä muut saattaa ajatella? vai olisitko omasta mielestäsi jotenki "epäonnistunut" vai miten?

mulla on kaikilla kolmella eri isät, enkä oo kyllä joutunut mitään kamalia sumplimisia tekemään, tässähän tää kulkee ihan omalla painollaan tää meitin elämä :D

jos se jollekkin on ongelma, niin se sit on, meille se ei ole B)

• Tykkää
Reactions: jessix
Alkuperäinen kirjoittaja makunen-tutti:
minä teen samoin.. nyt olen naimisissa, mutta ei vielä yhteisiä lapsia aviomiehen kanssa. Itselläni ennestään kaksi lasta eri miehiltä ja miehellä kaksi lasta. Seuraava tulokas joka joskus ttoivon mukaan alkunsa saa on sitten siis kolmas lapsi minulle eri mieheltä. Enkä mieti mitä muut ajattelee.. kaikilla on menneisyytensä, mutta nyt eletään tätä päivää..

näin =) ja kaikki tapahtuva kun ei ole pelkästään itsestään kiinni, eikä kaikkeen voi itse vaikuttaa. eikä sitä saakkaan miettiä mitä muut ajattelee. omaa elämäähän tässä eletään ;)

• Tykkää
Reactions: jessix
Tuota miten sä saat ne lapset hoitoon? Jos haluat lähteä johonkin ilman lapsia? Soitatko joka isälle että ota tuo lapsesi ja viet kaikki lapset eri paikkoihin? Tai jokainen omalle isovanhemmalle? Ottaako joku isovanhempi tai isä KAIKKI lapset, nekin mitkä ei ole omat? Miten toi siis käytännössä menee? Vai oletko aina kotona lasten kanssa...

EI liity asiaan mutta kuitenkin: Eräs väärän puun kautta sukua oleva nainen on tehnyt jo kaksi lasta eri isille periaatteella että isät ovat vain siitostarkoitukseen: eivät ole saaneet lapsiaan tavata eikä heitä ole isiksi ilmoitettu. Toisen tytön isä on varsin surullinen tästä, sillä tietää tytön olemassaolon mutta ei saa tavata. Minusta toi on tosi julmaa lapsia kohtaan myös.

Alkuperäinen kirjoittaja vastaisitko tähän:
Tuota miten sä saat ne lapset hoitoon? Jos haluat lähteä johonkin ilman lapsia? Soitatko joka isälle että ota tuo lapsesi ja viet kaikki lapset eri paikkoihin? Tai jokainen omalle isovanhemmalle? Ottaako joku isovanhempi tai isä KAIKKI lapset, nekin mitkä ei ole omat? Miten toi siis käytännössä menee? Vai oletko aina kotona lasten kanssa...

meillä ainakin mummi ottaa kaikki, samoin on kavereita jotka tulee hoitamaan ja tuo ukko kyllä jää kaikkien kanssa jos tarvis, tosin noi lapset on 15, 11 ja 3, joten ei noita vanhempia nyt niin kamalasti hoitaa tarvii enää :D

Tämä kiinnostaa muakin. Tätä tarkoitin "sumplimisella".

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
No tuskinpa se kehtaamisesta olisi kiinni... Mä vaan ihmettelen että miksi pitää kaikkien kanssa tehdä lapsia? Naapurin "pojalla" on neljän eri naisen kanssa lapsia ja nyt taas ero eli hyvin todennäköistä että viides tulee vielä.

on näitä jotka tekee jokaisen kanssa lapsen..sitten ihmetellään kun ollaan yksinhuoltaja viidelle lapselle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
No tuskinpa se kehtaamisesta olisi kiinni... Mä vaan ihmettelen että miksi pitää kaikkien kanssa tehdä lapsia? Naapurin "pojalla" on neljän eri naisen kanssa lapsia ja nyt taas ero eli hyvin todennäköistä että viides tulee vielä.

on näitä jotka tekee jokaisen kanssa lapsen..sitten ihmetellään kun ollaan yksinhuoltaja viidelle lapselle.

voihan sitä olla 5 lapsen yh vaikka kaikilla olis sama isä :whistle:

tai onnellinen uusperhe vaikka kaikilla lapsilla on eri-isät, elämä kun menee eteenpäin, eikä koskaan voi tietää mitä huomenna tapahtuu ;)

Alkuperäinen kirjoittaja sepä se:
just se, että mitä muut ajattelis, ja kiusattaisko lapsia siitä. millaisin esimerkin antaisin lapsilleni. tuntisin itseni varmaan epäonnistuneeksi.

eihän sitä asiaa nyt tarvitse huudella heti ensimmäisenä jos lapset johonkin menevät :D ja molemmat lapset ovat mun sukunimellä joten koulussa siitä ei tule tietämään muut kuin ne joille siitä on kerrottu =) ja jos kolmannen joskus saan niin hänellekin tulee luultavasti mun sukunimi. ja tää sukunimijuttu ei alunperin ollut edes sen takia ettei kukaan saisi tietää että lapseni ovat "vain" sisaruspuolia toisilleen.

Ei olisi kehtaamisesta kiinni kyllä, mutta en kyllä tekis.

Tulis kamalaa sohlausta jos 3:lla eri isällä lapset veisi aina hoitoon. Sisarukset joutuisivat eroon toisistaan ja tappelevat keskenään kellä on se paras isi. Huonolla säkällä sen yhden isi ei edes halua tavata lastaan ja niinpä toinen lapsi ottaa asian esille tappelun aikana..

Ei kiitos.

Meillä ainakin mun vanhemmat on molempien isovanhempia, ei jokaisella ole "omia isovanmhempia" joko vanhempi on isällään ja nuorempi isonavhemmilla tai molemmat isovanhemmilla.. hittojakos siinä..

MUN mielipide on, että MÄ en tekis. En siksi, että en kehtais vaan siksi, että en vaan haluaisi kovin monelle miehelle tehdä lapsia. Tällä hetkellä lapsia on vaan yhdelle miehelle, mutta jos ero joskus sattuisi tulemaan ja uuden löytäisin niin voisin yhden lapsen harkita tekeväni uuden miehen kanssa.

Antaako se nyt kauhean hyvän esimerkin ja naisen mallin lapsille kun sisaruksilla on eri isiä. Ihan oikeasti.
Itselläni kaksi lasta, olen eronnut valitettavasti ja uudessa liitossa mutta ei enempää lapsia. Ei jokaiseen uuteen suhteeseen tarvitse uusia lapsia tehdä. Jos on kerran mennyt mönkään liitto niin kyllä seuraavaan tarvitsee edetä erittäin hitaasti.

Mä en tekisi myös. Meillä oli koulussa tyttö, jolla oli kolme sisarusta ja heillä kaikilla eri isät. Tyttö oli hyljeksitty muutenkin mut tämä asia vaan lisäsi muiden lasten ilkeyttä. Kannattaa varmaan ajatella lasten kannalta asiaa eikä "kun me ollaan nyt niin rakastuneita, niin me halutaan yhteinen rakkauden hedelmä"

Kehtaisin toki. En yleensäkään paljon mieti mitä ympäristö ajattelee. Eihän ympäristö niitä lapsia kasvata, vaan äiti ja ihannetapauksessa myös isä :)

Mutta kyllä mä pyrin siihen, että kaikki lapset tulisi tämän yhden ja ainoan miehen kanssa. Jos toisin käy, niin sitten käy, ei se minusta tai lapsistani yhtään sen huonompia tekisi.

Yhteistyössä