"kehtaisitko" tehdä kolmannen lapsen ja kaikilla lapsilla eri isät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noniin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No tuskinpa se kehtaamisesta olisi kiinni... Mä vaan ihmettelen että miksi pitää kaikkien kanssa tehdä lapsia? Naapurin "pojalla" on neljän eri naisen kanssa lapsia ja nyt taas ero eli hyvin todennäköistä että viides tulee vielä.

Rehellisesti sanottuna en. Mutta ikinä ei tiedä mitä elämä eteen tuo.

Ei sille voi mitään, että ihmettelee välillä Turulla ja toreilla kun joku tilittää eroa kolmannen lapsen kolmannesta isästä. Sitä ajattelee, että "mitä ihmettä oikein ajattelit kun hankkiuduit raskaaksi 6kk seurustelun jälkeen"...

Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:
Olisin tehny jos vauva olisi saanut elää.

Edelliset isät lähteneet raskausaikana toisen naisen matkaan. Aina ei ole yh-äideissä se vika,,,

Tavallaan on, koska olisi pitänyt vähän paremmin valita ne puolisot.

Edelliset isät lähteneet raskausaikana toisen naisen matkaan. Aina ei ole yh-äideissä se vika,,,

Jos nainen toistuvasti tulee raskaaksi ja mies (joka kerralla eri) aina lähtee lätkimään, niin kyllä siinä voisi vähän peiliin vilkaista. En sano, että miehe lähteminen olisi naisen vika, mutta kyllä miesvalintoihin vois ehkä vähän panostaa. Ja miettiä kenen kanssa niitä lapsia rupeaa tekemään...

Alkuperäinen kirjoittaja noniin:
mä aion vielä joskus kolmannen tehdä quote]

Mitäs jos ei sitä kolmatta lasta ala kuuluakaan...? Kun eikös lapsia saada eikä tehdä...?? Mutta alkuperäiseen kysymykseen; ei sitä koskaan tiedä miten se elämä kuljettaa, mutta jos vois tarkkaan suunnitella elämänsä niin en varmaan haluis lapsia monelle miehelle, kehtaamisesta ei välttämättä kyse.

ehkä naisen kannattaisi opetella tuntemaan se mies kunnolla ennen lastentekoa? :)

itse haluaisin että lapsillani olisi kaikilla sama isä, mutta jos siltä tuntuu että haluaisin vielä lapsia niin kyllä tekisin.. eli kyllä kehtaisin tehdä, mutta en haluisi että jokaisella on eri isä..

EN IKINÄ. LAPSET AIVAN ERIARVOISIA. MITEN KAIKKI JUHLAT YMS? Joulunakin kolmet eri isovanhemmat,jonku isä haluaa olla lapsen kans,toisen ei. Ihan sairasta! Itsekästä! Miettikää nyt vähä!

Alkuperäinen kirjoittaja v:
EN IKINÄ. LAPSET AIVAN ERIARVOISIA. MITEN KAIKKI JUHLAT YMS? Joulunakin kolmet eri isovanhemmat,jonku isä haluaa olla lapsen kans,toisen ei. Ihan sairasta! Itsekästä! Miettikää nyt vähä!

miten niin lapset aivan ERIARVOISIA?? :O
syntymäpäivät vietetään aina kotona ja joka toinen joulu lapset isiensä luona... ei toi nyt musta niin hankalaa ole ;)

minä teen samoin.. nyt olen naimisissa, mutta ei vielä yhteisiä lapsia aviomiehen kanssa. Itselläni ennestään kaksi lasta eri miehiltä ja miehellä kaksi lasta. Seuraava tulokas joka joskus ttoivon mukaan alkunsa saa on sitten siis kolmas lapsi minulle eri mieheltä. Enkä mieti mitä muut ajattelee.. kaikilla on menneisyytensä, mutta nyt eletään tätä päivää..

Yhteistyössä