[QUOTE="vieras";28741175]Tämä kyllä jakaa ihmiset kahteen täysin erilaiseen joukkoon. Jännä juttu. En ole itseeni ottanut mitään, mutta kyllä vähän jäyti kun minua sanottiin ikälopuksi.
Valeria[/QUOTE]
Joillain nyt vaan sattuu olemaan sellainen arvomaailma, että parikymppinen ja yli kolmekymppinen elävät vähän eri maailmoissa. 10 vuoden ikäero olisi mielestäni ihan nromaali 30-40 vuotialla. En voi sille mitään, että ajattelen itse 25 vuotiaana 20 vuotiaiden miesten olevan hyvin epäkypsiä ja tässäkin iässä valitisin mieluummin sen ikäiseni tai vanhemman kun nuoremman. parikymppinenkin on siinä alkunuoruusiässä, kun oikeasti kypsytään. En kokisi olevani samalla aaltopituudella.
Kuitenkin tämä mies, jolle lasta odotat, voi olla tälläinen ikäistään kypsempi tapaus, joka jopa ilahtuu lapsesta. Mielikuvani nyt sattuu olemaan vähän eri, kun tälläinen "kypsä", mutta mahdollinenhan sekin on.
Et tosiaan ole ikäloppu, vaikka olet 31 vuotias. Itse olen ainakin ajatellut, että olen edelleen suht nuori siinä iässä, vaikka en kyllä parikymppisiin enään koskisi. Moni tuon ikäinen on hyvin nuorekas vielä, jos huolehtii itsestään.
Tottakai saat olla onnellinen vauvastasi ja niin sinun pitääkin. Mutta muista, että mies ei välttämättä ole ja joskus voi jopa olla parempi pistää koko suhde poikki ja olla kertomatta isyydestä. No kyllä minä sinuna kertoisin miehelle, mutta jos mies tosiaan järkyttyy, antaisin miehen olla ja elää omaa elämäänsä ja unohtaa teidät.