Kehtaisinko perua vielä`?

kaverini ukkoineen kutsui itsensä huomenillalla kylään.
Yhtään ei kiinnosta. Ne istuu aina monta monituista tuntia ja suurin osa ajasta menee siihen ku sen ukko kehuu itteään...
Ne soitti viime viikolla melki joka ilta et voivatko tulla ja aina meillä oli jotain menoa tai sit vaan keksin jotain menoa... Huomenna ne kuitenkin olis tulossa ja mä en yhtään jaksais vieraita. tai en ainakaan niitä...
Vieläkö kehtaisi perua sen vai onko vaan kärsittävä? Tietty jos nyt ne tänne ottais niin sit sais pari viikkoa olla rauhassa niiltä.
Ärsyttävää...kaverini on ihan jees, mut se mies :x :x Tekis mieli sanoa et tulis yksin, mut sen tietää mitä siitä seurais...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
No sinäpä sen sanoit, ota ne nyt kylään niin saat sit olla hetken rauhassa. Etkö voi laittaa miehiä juttelemaan keskenään niin sä saisit jutella "tyttöjen juttuja" sen kaveris kanssa?
Sepä se, kun se mölli väenvängällä puuttuu niihinkin asioishin, joista yritetään jutella sen naisen kanssa...
Ja miten vois nätisti ilmoittaa et vieraat vois pikkuhiljaa lähtee kotiinsakin. ne nimittäin "käy kahvilla" vähintään kolme-neljä tuntia kerrallaan :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
jätä miehet olkkariin ja pyydä "liisaa" kanssasi keittiöön tekemään vaikka jälkiruokaa tms yhdessä, joten "erkki" ei varmaan tunge mukaan kokkaamaan...
Noup,kyllä tunkee. Sen kato pitää tulla neuvomaan et miten sitä mikäkin milloinkin tehdään kun HÄN OSAA...
 
niin
ja puhu "liisalle" joskus puhelimessa että olisi kiva välillä jutella yhdessä tyttöjen juttuja, eikä aina koko perhe kokoontua yhteen. Ei siinä ole minusta mitään ihmeellistä jonka vuoksi "liisa " loukkaantuisi tms. Tai lähde vaikka lenkille "liisan" kanssa. "Erkki" tuskin seuraa sinnekin perässä!?
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
ja puhu "liisalle" joskus puhelimessa että olisi kiva välillä jutella yhdessä tyttöjen juttuja, eikä aina koko perhe kokoontua yhteen. Ei siinä ole minusta mitään ihmeellistä jonka vuoksi "liisa " loukkaantuisi tms. Tai lähde vaikka lenkille "liisan" kanssa. "Erkki" tuskin seuraa sinnekin perässä!?
Mä oon onnistunu siinä yhdesti, vuosi sitten. Heillä kun on niin vähän yhteistä vapaata et aina haluavat olla yhdessä joka paikassa. Siks "liisa" ei osallistu mihinkään tyttöjen iltaan koskaan kun ei "erkki" voi tulla.
 
Suurin ongelma on just siinä et ne ei tajua koskaan lähteä ajoissa. ja jotenkin en kehtaa ihan suoraankaan aina sanoa et voisitte jo lähtee...
Vaikka kuinka haukottelis ja valittais väsymystä niin ne vaan istuu. Pitäis vaan sanoa suoraan :/
 
f
Alkuperäinen kirjoittaja TooQT2BSTR8:
Suurin ongelma on just siinä et ne ei tajua koskaan lähteä ajoissa. ja jotenkin en kehtaa ihan suoraankaan aina sanoa et voisitte jo lähtee...
Vaikka kuinka haukottelis ja valittais väsymystä niin ne vaan istuu. Pitäis vaan sanoa suoraan :/
Mä tein taannoin niin, että sanoin "öitä, lähden nukkumaan, mukelot herää aamusta aikaisin"
 
no
sano niille että "hei, mun pitäis nyt oikeesti olla vartin päästä sängyssä, kun muksut herää jo niin aikaisin tai joku muu hyvä hätävalhe" . Siin niillä on vartti aikaa nousta ja lähteä. Ja jos eivät meinaa lähteä, niin sano että nyt on enää 10min aikaa mun nukkumaanmenoaikaani."
 
eiks ois hyvä
Lämmitä sauna, aja miehet ensin saunaan ja tee "Liisan" kanssa iltapalaa. Sit painutte "Liisan" kanssa saunaan puhumaan tyttöjen juttuja ja miehet iltapaloittelee keskenään.
 
No en osaa auttaa mutta kuulostaa siltä että mä voin olla tyytyväinen siitä että toi mies varsinkaan ei ole mun kaveri.

Mutta koita nyt yksi ilta kestää, niin saisist sit hetken rauhan. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
kutsukaa ne vähän aikaisemmin kylään.kun on ollut tunnin niin teen pitää mennä käymään jossain. niitten pakko lähteä kun te puette samalla
tätä vois vielä tehostaa niin että pyytää jonkun kaverin soittaa. sitte päivittelee luuriin "mitä? okei, haen kissasi heti..."
 
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
no eipä olis kivaa olla teidän kaveri. Jos ne ajattelee että on epäkohteliasta lähteä heti pois eivätkä kehtaa lähteä.
Ne itse kutsuu itsensä kylään ja sit iistuvat täällä puolille öin. Luulis vähän niilläkin järjen äänen sanovan, et yöhön asti ei tarviis istua....
 
no jopas
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
no eipä olis kivaa olla teidän kaveri. Jos ne ajattelee että on epäkohteliasta lähteä heti pois eivätkä kehtaa lähteä.
kuulehan, ihminen joka noin röyhkeesti kutsuu itsensä miehineen kylään kaverille kerta toisensa perään, ei ajattele minkään asian maailmassa olevan epäkohteliasta. hän ei ole ikinä edes kuullut sellasta sanaa kuin epäkohtelias saati ajatellut et mitä se sana pitää sisällään!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perkele:
Miten ne on teille tulossa, vaikket heitä teille halua? Häh? Eihän kotiinsa tarvitse ketä tahansa päästää.
Me ollaan siis sen naisen kans oltu kavereita jo aika pitkään. Mies tuntee sen miehen.
Ollaan nähty yleensä pari kertaa kuussa ja yleensä on ollu ihan...ok.
Mua vaan ärsyttää se, et mä oon sanonut sata kertaa nyt raskauen aikana en jaksa oikein vieraita, et me soitellaan ja pyydetään itse kylään. He nyt sit on kuitenkin viikkotolkulla itte itteään tyrkyttäneet käymään ja oon kyllästynyt siihen ruikuttamiseen. Ajattelin et jos ne ottaa nyt käymään niin ie vähään aikaan tarvii sitä ruikutusta kuunnella...
Mä en haluis sitä miestä tänne, mut mun miehen mielestä se on ihan ok tyyppi ja se nainen ei voi ikinä tulla ilman sitä miestä. Mä taas haluisin joskus nähdä sitä naista.
 

Yhteistyössä