Kehtaisinko perua vielä`?

tämäpä' sattui!
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Meistäköhän puhut :( Juttujesi peruusteella olet niin tutun kuuloinen :(
no sehän olis hyvä et olisit se ap:n kaveri. nyt siis sit tietäsit et hänen toiveensa on toisellaiset kuin mitä sä hänelle jatkuvasti tarjoat. nyt kun tiedät mitä ap ajattwelee, sun on helppo vähentää omatoimisia kutsuja hänen luo ja muuttaa kutsukäytäntö vastavuoroiseksi. lisäksi nyt ymärrät, et aina ei ole tarvis ottaa sitä puolisoa mukaan vaik puoliso olis mimmonen taivaan lahja sinulle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Meistäköhän puhut :( Juttujesi peruusteella olet niin tutun kuuloinen :(
Niin no...onko sulla tapana pommittaa kavereitasi viikkotolkulla päivittäin ja tuputtaa itseäsi kylään? Ja ruukaatko istua kylässä vielä puoliltaöin?
Siinä tapauksessa voi hyvinkin olla et tarkoitan just teitä :kieh:
 
Meille tuli kerran äiti kahden lapsensa kanssa sovitusti kylään. Käyttäisin ehkä termiä puolituttu. No hän oli etukäteen kertonut että heillä on aika tiukkaa taloudellisesti, mutta olin järkyttynyt siitä miten se lapsissa ilmeni... Ne pyöri kuin vipperät, ja kun oltiin kahvipöydässä, lapset söi kaikki pullat ja keksit mitä oli tarjolla. Sitten kun mentiin olohuoneeseen, lapset touhusi jotain pojan huoneessa. Luulin että ne katselee pojan leluja ja kirjoja. Hetken pästä ne tuli, olivat KAAPISTA löytäneet suklaarasian, siis semmoisen "paremman suklaarasian", minkä olin ostanut valmiiksi kun oltiin menossa itse yhden tuttavaperheen luo kylään. Niin ne kersat syödä mussutti mun suklaarasiaani ja olin ihan monttu auki, niin toinen vei äidilleen ja sanoi "ota kun ilmaiseksi saa". Kaiken huipuksi äiti ei kieltänyt, vaan maistoi yhden ja sanoi ihan rauhallisesti "no no, viekää se takaisin mistä otitte"... No just, paljon auttoi, en mä sitä enää voinu lahjaksi viedä
 
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Meille tuli kerran äiti kahden lapsensa kanssa sovitusti kylään. Käyttäisin ehkä termiä puolituttu. No hän oli etukäteen kertonut että heillä on aika tiukkaa taloudellisesti, mutta olin järkyttynyt siitä miten se lapsissa ilmeni... Ne pyöri kuin vipperät, ja kun oltiin kahvipöydässä, lapset söi kaikki pullat ja keksit mitä oli tarjolla. Sitten kun mentiin olohuoneeseen, lapset touhusi jotain pojan huoneessa. Luulin että ne katselee pojan leluja ja kirjoja. Hetken pästä ne tuli, olivat KAAPISTA löytäneet suklaarasian, siis semmoisen "paremman suklaarasian", minkä olin ostanut valmiiksi kun oltiin menossa itse yhden tuttavaperheen luo kylään. Niin ne kersat syödä mussutti mun suklaarasiaani ja olin ihan monttu auki, niin toinen vei äidilleen ja sanoi "ota kun ilmaiseksi saa". Kaiken huipuksi äiti ei kieltänyt, vaan maistoi yhden ja sanoi ihan rauhallisesti "no no, viekää se takaisin mistä otitte"... No just, paljon auttoi, en mä sitä enää voinu lahjaksi viedä
:eek: Just...
 
Alkuperäinen kirjoittaja TooQT2BSTR8:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Meille tuli kerran äiti kahden lapsensa kanssa sovitusti kylään. Käyttäisin ehkä termiä puolituttu. No hän oli etukäteen kertonut että heillä on aika tiukkaa taloudellisesti, mutta olin järkyttynyt siitä miten se lapsissa ilmeni... Ne pyöri kuin vipperät, ja kun oltiin kahvipöydässä, lapset söi kaikki pullat ja keksit mitä oli tarjolla. Sitten kun mentiin olohuoneeseen, lapset touhusi jotain pojan huoneessa. Luulin että ne katselee pojan leluja ja kirjoja. Hetken pästä ne tuli, olivat KAAPISTA löytäneet suklaarasian, siis semmoisen "paremman suklaarasian", minkä olin ostanut valmiiksi kun oltiin menossa itse yhden tuttavaperheen luo kylään. Niin ne kersat syödä mussutti mun suklaarasiaani ja olin ihan monttu auki, niin toinen vei äidilleen ja sanoi "ota kun ilmaiseksi saa". Kaiken huipuksi äiti ei kieltänyt, vaan maistoi yhden ja sanoi ihan rauhallisesti "no no, viekää se takaisin mistä otitte"... No just, paljon auttoi, en mä sitä enää voinu lahjaksi viedä
:eek: Just...

niin että tiedän notta vieraat voi joskus ottaa kaaliin :D :hug:
 

Yhteistyössä