Kehtaatteko te käyttää Liberon hoitolaukkua?

  • Viestiketjun aloittaja pamppers
  • Ensimmäinen viesti
Kiva että väri on vaihtunut.
Mitäs kehtaamista siinä on? Varmaan likimain kaikki tyypit sen ovat synnäriltä mukaansa ottaneet?
 
[QUOTE="...";27795491]Kyllä, näppärän kokoinen, jonne mahtuu kaikki tarpeellinen mukaan. Liian isoon laukkuun tulee turhaan ängettyä liikaa tavaraa.[/QUOTE]

Itse ainakin jäin kaipaamaan lokeroita, mihin järjestellä eri tavarat. Ja melko pienikin se oli meidän tarpeisiin.
 
"vieras"
Jos tässä tarkoitetaan sitä minipientä laukkua, jossa on tuotenäytteitä ja mainoksia, niin mulla on se sekä vihreänä että lilana. Ei ole tullut suuremmin käytettyä, olen ylipäätänsä käyttänyt hoitolaukkua todella vähän (vaippa & kosteuspyyhkeet käsilaukussa, ei tuttipulloa tms).
 
"Kifa"
Toki käytän. Löytyy multa kallis merkkiveskakin (Storksak) mutta se on aika iso ja jos on lähdössä vaan piipahtamaan ostoskeskuksessa, neuvolassa tms. niin ei aina viitsi isoa kassia raahata. Sama automatkoilla, siihen pikkukassiin menee kätevästi vaihtovaippa, peppupyyhkeet ja pilttipurkki tms. Mitä nyt huoltsikkapysähdyksellä tarvii kun vaihtovaatteet ja muut kulkevat matkalaukussa kumminkin.
 
en
Minä en ole käyttänyt Libero-laukkua kaupungilla, kun se on mielestäni niin ruma. Matkoilla se sen sijaan on ollut erinomainen vaippakassi. Siinä kulkee 4-5 päivän vaipat siististi:)
 
"vieras"
Ai siis oliko se ihan oikea hoitolaukku??? No hups, minähän jätin sen odottamaan että lapsi tarvii leikkeihinsä jonkun pienen "matkalaukun". Juuri sen tuolta lastenhuoneesta tänään kannoin odottamaan että keksin minne sen tuuppaan.
Ja lapsi on siis nyt viisi, meillä oli sellainen violetti.
 
kolomen äiti
Esikoisen aikana tuli käytettyä, vaikka aika pieni laukkuhan se on. Sitten kaksosten kanssa on pitänyt olla joku isompi laukku aina mukana, eikä nyt sentään tullut kahteen eri laukkuun pakattua. Mutta ei siinä laukussa nyt mitään sellasta oo, etten kehtais käyttää, vaikka ei se niin hieno ollutkaan. Varsinaista hoitolaukkua mulla ei oo koskaan ollutkaan.
 
juups.
Kehtaan jos satun sen kokoista laukkua tarvitsemaan. useamman lapsen äitinä on joutunut huomaamaan, että tiettyjä hifistely-juttuja tarvii niin vähän aikaa, että säästän rahani johonkin muuhun. Käytän myös harsoja vaunun suojana, vedän tarvittaessa tyhjää pulkkaa ja teen kaikkea muutakin mitä itse haluan.
 
  • Tykkää
Reactions: leijona76
En koskaan saanut sellaista, mutta liian pieni olisi ollut meille, kun laitoin omatkin tavarat sinne + kestovaipat vei vähän enemmän tilaa. Ostin laivalta sellaisen björn borgin olkalaukun joka on ollut ihan täydellinen.
 
Ken guru
Eipä tullut mieleenkään käyttää sitä. Olin kyllä hankkinut pari hoitolaukkua, mutta jotenkin mielsin sen enemmänkin "muovipussiksi". Siis vaan sellaiseksi jossa tavarat tulevat, enkä käyttöön tarkoitetuksi.

En kyllä katsoisi ketään kieroon jos sitä käyttää, kuten en mitään muutakaan minkä joku toinen on katsonut itselleen toimivaksi ratkaisuksi. Esim. sideharsoja vaununsuojina...
 
"piste"
Koska se väri on vaihtunut? Meillä on se vihreä ja ei ole kyllä mielestäni lähelläkään myrkynvihreää, ennemmin neonvihreä. Ja kyllä käytän. Kaupungille ei ole vielä koskaan tarvinnut ottaa hoitolaukkua mukaan mut esim mummolassa jos käydään päiväreissu niin silloin
 

Yhteistyössä