\
Mun mielestä alapään sheivaamisesta ei pidä tehdä mitään sirkustemppunumeroa. Ei se niin ihmeellistä ole. vieras kirjoitteli ihan asiaa
Peesi. Pintelin taas provosoi hermoheikkoja mamejaAlkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 15:25 vieras kirjoitti:Tässä taas sotketaan puurot ja vellit. Mielestäni kaksi ihan eri asiaa ajella siististi ja vaivihkaa bikirajasta enimmät karvat pois kun ruveta revittelemään koko torttua siinä suihkussa ja ajaa kokonaan posliiniksi.
Kyllä, minä siistin lasteni nähden bikinrajan, mutta ei, minä en ole toosa levällään syynäämässä koko alakertaa kaljuksi lasteni nähden. Jos posliiniksi ajelen, teen sen kaikessa rauhassa ja ajan kanssa .
Ja kyllä, vaihdan veriset rätit lasteni nähden myös, ihan siitä yksinkertaisesta syystä että pidän aina vessan oven auki kun muksujen kanssa keskenään kotona ollaan, niistä kun ei ikinä tiedä mitä päähänsä saavat jos lukittaudun oven taakse.
Niin ja sen verran pitää vielä lisätä että ehkä sitten kun poikani alkaa lähestyä murrosikää, jätän nämä veriset pers*erätit vaihtamatta ja bikinirajat sheivaamatta hänen nähtensä.
Mun mielestä alapään sheivaamisesta ei pidä tehdä mitään sirkustemppunumeroa. Ei se niin ihmeellistä ole. vieras kirjoitteli ihan asiaa