Kehtaatteko poistaa alapään karvanne lasten nähden?

No ei oo kyllä koskaan käyny mielessäkään, etten 'kehtaisi.' Yleensä otan tytöt suihkuun mukaan, kun oon yksi kotona lasten kans ja ajelen luonnollisesti silloin karvojani. Myös alapaan putsaan kokonaan.

Hyvänen aika. Tuotahan ne tulee itekkin tekemän kunhan karvoitus kasvaa, niin miksi pilottelisin sitä? Voi teidän umpimielisten tyttöparkoja, eivät varmaan sitten isompana kehtaa äidilleen kertoa, että ajelevat karvansa... :headwall: :headwall: :D

Kyllä toi kuukautis systeemien vaihtelu on sen verran privaattia puuhaa etten sitä kenenkään aikana harjota- Hyi h. vetti kun yleisissä käymälöissäkin joku ei viitti paperiin käärästä jätöksiään niin ei mitään niin kuvottavaa olekaan :x Ja jos mietin että oma mutsini ois joskus aikanani alapäätään sheivaillut, tai oikeastaan kuka tahansa muukin niin ois se vähän oudolta tuntunut. Mutta arvostan silti ihmisten avoimmuutta :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 20:50 Armiliina kirjoitti:
No ei oo kyllä koskaan käyny mielessäkään, etten 'kehtaisi.' Yleensä otan tytöt suihkuun mukaan, kun oon yksi kotona lasten kans ja ajelen luonnollisesti silloin karvojani. Myös alapaan putsaan kokonaan.

Hyvänen aika. Tuotahan ne tulee itekkin tekemän kunhan karvoitus kasvaa, niin miksi pilottelisin sitä? Voi teidän umpimielisten tyttöparkoja, eivät varmaan sitten isompana kehtaa äidilleen kertoa, että ajelevat karvansa... :headwall: :headwall: :D
Mulle ei edes ollut tullut mieleen ennen tota alotusta et siinä olis jotain outoa tai ällöttävää ja ei lasten silmille sopivaa. Enemmän mulle on jäänyt traumoja äidistäni joka ei koskaan karvoja ajellut :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 20:36 Kysynpä kirjoitti:
Entäs vaihdatteko veriset rätit lasten nähden?

Tänään taas piti tamppooni vaihtaa yleisessä huusissa ja 4v oli mukana. Sain onneksi homman hoidettua vai vihkaa toisen pessessä kasiä. Veri saa lapsen ihan paniikkiin ja en välittäisi alkaa vuodon syytä vielä niin pienelle kertoilla.

Bikinit päällä olen bikinirajakarvoja vahannut lastenkin nähden, mutta muuten annankin karvojen rehottaa.

yäääk
lapsesi voi isompana inhotella tuota kokemusta. kyllä mulle putkahtelee kaikenlaisia ikäviä juttuja lapsuudesta.

vanhemmat vain ajattelevat että lähestulkoon kaikkea voi tehdä. ajella karvoja. kännätä lasten nähden. vaihtaa niitä siteitä. seuraavaksi kait luemme aloituksen ettei lapset kärsi tai ymmärrä, jos vanhemmat muhinoivat peiton alla. alastomuus on luonnollista, mutta käyttäkää nyt hyvät vanhemmat hiukan harkintaa puheissanne sekä teoissanne.

ja miksi pintelinin pitää aina hehkutella näillä vähemmän kiinnostavilla asioillaan, ymmärtäisi pitää ne edes omina tietonaan, mutta ehkä asia vaivaa jopa sinuakin että pitää löytää muita "samanhenkisiä".

\

Tulevat ne varmaan paljon muutakin tekemään isompana... Ja tuskin äidin "siihenkään" tarvitsee mallia näyttää? Vai niinkö teette? :/ :$

No voi v***u kirjaimellisesti, jos äiti olis jo opettanu kädestä pitäen posliiniks ajelun! Ihan kun nuorilla tytöillä ei muutenkin ole tarpeeks huolta, mikä on normaalia ja riittävää! Kävisitte äitit lukemassa vaikka väestöliiton tai Demin sivuilta, miten rankkaa nykyteineillä on oman kehon ja seksuaalisuuden kanssa. Tosin taitaa niillä melkein kaikilla ollakkin posliinit "ympäristön" niin sanellessa B) .

Alapään karvat ajelen omissa oloissa, mutta jalat ja kainalot voin ajella jos poika on suihkussa mukana.
Kerran ajelin jalkakarvoja ja poika sano "mä kans" Sanoin pojalle että eihän sulla oo vielä jalkakarvoja, hetken mietittyään ja töllisteltyään jalkojansa, tokaisi "älä höpsi...OMPAS!!!" :) en kuitenkaan antanut pojan ajella jalkojansa...Poika 2,5v

Äidillinen
En poista alapään karvoja, koska en halua näyttää puberteettia odottavalta lapselta edes alapäästäni. Tupsukkani on söpö ja miheni pitää siitä kovasti.

Jos ajelisin, en tekisi sitä lasten läsnä ollessa. En vaihda kuukautissuojiakaan lasten nähden, en kiksi lasten nähden; on asioita, joiden tekemiseen ei tarvita yleisöä ja lapsia (myös muiden kuin minun) tulisi suojella kaikelta turhalta ja hämmentävältä. Ja mikä sen turhempaa on kuin häpykarvojen poisto! Jotkut ei vaan kasva aikuisiksi...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 14:06 LoruLiisa kirjoitti:
Mulla on ainakin poika(2.v) mukana suihkussa usein eikä se edes kiinnitä huomiota minuun kun ajelen karvoja! :D

Eiköhän tuo muksu ilman suurempia traumoja siitä selviä! :saint: :LOL:
muakin naurattaa joskus miten luonnolliset asiat käännetään niin dramaattisiksi :LOL:

En, mutta se nyt on enempi minusta itsestäni kiinni, kuin lapsista tai heidän näkemisistään. Yleensä olen lapsille rehellinen oli kyse sitten mistä vaan. Mutta en tykkää olla reva levällään lasten nähden, joten ajelen biksurajani ja myös sieltä rajojen sisäpuolelta ihan issessekseni =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 14:00 Aaban kirjoitti:
\

Tulevat ne varmaan paljon muutakin tekemään isompana... Ja tuskin äidin "siihenkään" tarvitsee mallia näyttää? Vai niinkö teette? :/ :$
Mun oma äitini ei ajele mitään karvoja. Eikä hän vieläkään tiedä, että minä ajelen. En edes tiedä mitä äitini ajattelee siitä asiasta, enkä todellakaan kehtaa sitä häneltä kysellä! Tällaista en halua omille lapsilleni :kieh:

Kyllä minun on tarvinut näyttää moneen muuhunkin asiaan mallia tytöillleni. En tosin tiedä mitä tarkoitat tuolla 'siihenkään'... Miten lapsi oppii huolehtimaan hygieniastaan, jos sitä ei hänelle opeteta? Hampaiden pesu, hiusten pesu, vartalon pesu, karvojen ajelu yms. kuuluvat samaan kastiin, jotka kaikki on opetettava lapsille! Esikolle on kerrottu, että hänen ei tarvitse ajella karvojaan, koska hän on vasta lapsi. Sitten aikuisena, jos haluaa, niin niitä voi ajella. =)

Minä mietin, että lapsi voi päässään kääntää asian niin, että karvat on yök ja häpeillä itseään sitten, kun ne yökötykset aikanaan alkaa kasvaa... Eli en lasten nähden, niin jää tällaisetkin pohtimiset pois.

Yhteistyössä