Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:kehtaan
Alkuperäinen kirjoittaja toinen mies:Alkuperäinen kirjoittaja mies:Vaimoni ainakin sanoo mistä tykkää ja mistä ei tykkää.
Niin se sanoo minullekin.
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Aika vitsiltä tämä varmaan kuulostaa. Ymmärrän sen kyllä. Silti asia tuntuu suurelta juuri minulle.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Minun ongelmani oli pitkään se, että en yksinkertaisesti tiennyt mitä halusin. Eli kun mies kysyi, että mitä haluaisin että hän tekisi, en vain osannut sanoa vastausta. Kaikki tuntui jotenkin valjulta ja laimealta, eikä oikeastaan innostanut mikään. Kaikki muuttui siinä vaiheessa kun aloin päästä jyvälle siitä, mistä pidän ja mitä haluan. Sen jälkeen olen kyllä sanonut ihan suoraan mitä tahdon ja mieskin on ollut innolla mukana.
Eli jos tiedätte mitä haluatte niin sanokaa nyt ihmeessä suoraan! Jos taas ette tiedä, niin ottakaa selvää, kokeilkaa, lukekaa, leikkikää. Kivaahan sen on tarkoitus olla, eikä mitään pakkopullaa...