O
Ok
Vieras
Kehtaan sanoa ja kehtaan kieltäytyä.Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:mistä tykkäätte seksin aikana? Tai jos miehenne pyytää tekemään jotain mistä ette pidä niin kehtaatteko kieltäytyä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kehtaan sanoa ja kehtaan kieltäytyä.Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:mistä tykkäätte seksin aikana? Tai jos miehenne pyytää tekemään jotain mistä ette pidä niin kehtaatteko kieltäytyä?
Alkuperäinen kirjoittaja Pahus:Minä en... Mies "sormeilee" usein ihan liian kovaa niin että jo sattuu, mutta en vaan saa sanottua mitään... Yritän vain työntää miehen kättä pois ja hän kai kuvittelee, että yritän tällä tavoin pitkittää orgasmia.
Alkuperäinen kirjoittaja Pahus:Minä en... Mies "sormeilee" usein ihan liian kovaa niin että jo sattuu, mutta en vaan saa sanottua mitään... Yritän vain työntää miehen kättä pois ja hän kai kuvittelee, että yritän tällä tavoin pitkittää orgasmia.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta en kieltäydy enää seksistä jos en sitä halua. Annan miehen tyydyttää itsensä minuun jos hän sitä haluaa.
Sama.
Tuntuu ihan käsittämättmältä.Alkuperäinen kirjoittaja Pahus:Minä en... Mies "sormeilee" usein ihan liian kovaa niin että jo sattuu, mutta en vaan saa sanottua mitään... Yritän vain työntää miehen kättä pois ja hän kai kuvittelee, että yritän tällä tavoin pitkittää orgasmia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuntuu ihan käsittämättmältä.Alkuperäinen kirjoittaja Pahus:Minä en... Mies "sormeilee" usein ihan liian kovaa niin että jo sattuu, mutta en vaan saa sanottua mitään... Yritän vain työntää miehen kättä pois ja hän kai kuvittelee, että yritän tällä tavoin pitkittää orgasmia.Sinä ja muut, jotka ette uskalla puhua miehellenne seksistä, onko teidän suhteenne muuten avoin ja intiimi? Tuntuu ihan mahdottomalta että kaiken muun pystyy jakamaan, mutta ei omia mieltymyksiään sänkypuuhissa.
Naiset, tarttukaa tuohon ongelmaan oikeasti! Tsemppiä siihen!
Alkuperäinen kirjoittaja mies:Vaimoni ainakin sanoo mistä tykkää ja mistä ei tykkää.
Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä:tuntuu niin mitäänsanomattomalta koko seksi, pakkopullaa miehen mieliksi, en koskaan saa orkkua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:mistä tykkäätte seksin aikana? Tai jos miehenne pyytää tekemään jotain mistä ette pidä niin kehtaatteko kieltäytyä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onkohan minussa sitten joku vika?
En halua suututtaa miestäni, enkä pahoittaa hänen mieltään.
Enkä myöskään halua että hän ajattelisi minun toiveistani jotenkin pahasti. Tai että toiveeni olisi jotenkin outo. Enkä oikeastaan edes tiedä mitä tahtoisin, eli vaikea kertoa.
Alkuperäinen kirjoittaja fifiia:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onkohan minussa sitten joku vika?
En halua suututtaa miestäni, enkä pahoittaa hänen mieltään.
Enkä myöskään halua että hän ajattelisi minun toiveistani jotenkin pahasti. Tai että toiveeni olisi jotenkin outo. Enkä oikeastaan edes tiedä mitä tahtoisin, eli vaikea kertoa.
Vika? ...vai haluaisitko vain omasta mielestäsi olla täydellinen etkä siedä epävarmuutta tässä asiassa ...oletko sinut oman seksuaalisuutesi kanssa ...se ei ainakaan minun mielestäni ole pyrkimistä täydellisyyteen tai suorittamiseen.
Mitä jos kokeilisit rohkeasti ja sanoisit miehellesi että minä haluaisin kokeilla jos näin... tai tällä tavoin... nauttisin enemmän seksistä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ap; Olet yhtä arvokas kuin miehesi! Aiheutat itsellesi kaikki nuo tunteet mitä miehellesi et halua. Toivon todella että miehesi arvostaa sinua, näyttää ja kertoo sen, koska itse et sitä tee. Sinun kuuluu laittaa omat tunteesi ykköseksi. Opettele sanomaan EI! Jos miehesi ei sitä kestä, on hän itsekäs. Se ei ole sinun syy.