kehtaatko?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
lupasin miehelle et kun käyn kaupassa niin ostan itselle muutaman ja hänelle kans..voidaa sit illalla nautiskella ku poika nukkuu..ärsyttää vaa ne vanhempien ihmisten katseet

No kehtaisin jos ostan myös ruokaa samalla, mutta en kehtaisi ruokakaupasta pelkkää kaljaa/siideriä ostaa..Alko eri asia. Siellä nyt kehtaisin käydäkin. Olin tossa muutama viikko sitten meinaan yhdessä kaupassa jossa isä oli pienen noin 3v lapsen kanssa..lapsi istui rattaissa ja isä osti kaksi mäyräkoiraa olutta ja lisäksi monta tölkkiä siideriä ja lonkeroa. Lapselle ei ostanut mitään. Ja sanaakaan en kuullut että olisi sanonut lapselle kaupassa olo aikana. tuntui aika kamalalta!

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
kehtaan,mut tyhjien palauttaminen onkin eri juttu :LOL:
:LOL: Sama juttu, vein kerran ison mustan jätesäkillisen tyhjiä tölkkejä ja pulloja, kyllä porukka kyttäs ku taapero istu kärryissä ja nakkas aina välillä pullon kans koneeseen. Ois pitänyt laittaa kyltti kaulaan "viikonlopun saldo" |O Ja teille tiedoks, kyse oli meidän hääpippaloiden juomingeista..

Kehtaan kyllä ostaa :) mutta jostain syystä tupakin ostaminen hävettää ku on lapsi mukana :ashamed: varsinkin jos hakee jostain kioskilta pelkästään tupakkia, ei se sillon niin kauheeta oo ku ostaa kaupasta samalla ku kaiken muunki.. :snotty:

Hei toi palauttaminen on aikast hauska juttu kun oon nyt viimeisilläni raskaana ja mulla oli varastossa pari kassillista pulloja. Joukossa myös kaljapulloja ja siideritölkkejä...viime vuoden kesästä ollut. No vein niitä eilen sitten kauppaan niin sain pari paheksuvaa katsetta :LOL:

Jos tarvitsen olutta tai siideriä, niin kyllä minä sen vaan kehtaan ostaa vaikka tenavat on mukana. Alkossakin ollaan käyty yhdessä ihmettelemässä mm.nejä, joita sopisi esim. sipulikeiton kanssa tarjota (oli kiperä paikka kaikille, piti kysyä alkon tädiltä).

Sen myönnän, että tyrkkään lapselle kannettavaksi mieluummin ruokakassin kuin mäyräkoiran.

Piika-äiti

en. en kehtaa ostaa ees röökiä. kun olin raskaana ostettii kaupasta muutama pullo kaljaa kun mies oli mukana. sillon oli olo että kaikki varmasti tietää et ne menee miehen kurkusta alas. jos pitää ostaa alkoholia ni teen sen kyllä yksin. tulee niin syntinen olo.

vieras79
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
kehtaan,mut tyhjien palauttaminen onkin eri juttu :LOL:
Sama täällä..jotenkin hemmetin noloo viedä niitä tyhjiä kun kuvittelee että joku ajattelee "no niin siinä taas yks hulivili äiti joka ryyppää viikonloput ja lapset heitteillä"

Meillä viedään harvoin pulloja eli niitä voi kertyä vaikka kaksi kassillista.....

meillä palautetaan pulloja äärimmäisen harvoin. nytkin on yli puolen vuoden pullot kaapeissa,siinä mukana myös muutamien bileiden ja jatkojen pulloja,joten voi tulla hyvinki kakskin jätesäkillistä,että täytyy varmaan lähtee toiselle paikkakunnalle palautteleen :LOL:

Yhteistyössä