kehtaatko piereskellä puolisosi kuullen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pöppis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja tuota minut on ainakin kasvatettu niin että piereskely on todella oksettavaa ja sivistymätöntä koen kyllä että olen täysin luonnollisessa tilassa vaikken mieheni kuullen piereskele

Sitten sinut on kasvatettu kieroon jos piereskely on todella oksettavaa ja sivistymätöntä, voihan se olla huonoa käytöstä ja epämiellyttävää mutta ei ole luonnollista pitää noin luonnollista asiaa sentään noin oksettavana..

Pitkään olin siveäpyllyinen, mutta raskausajan lopulla repsahdin. Ja samoihin aikoihin alkoi mieskin satunnaisesti päästelemään paukkuja seurassani. Enimmäkseen kyllä pidätetään, mutta silloin kun pääsee niin otetaan se huumorin kannalta.

Vauvan pierut on meillä ihan parasta huumoria.

Vanha sanontahan kuuluu "Joka pieruaan pidättää, sillä on muutakin salattavaa." Niin totta.

Lisäksi: terve ihminen piereskelee hieman ruokavaliosta ja päivästä riippuen 5-20 kertaa päivässä. Suurin osa noista on ihan hajuttomia ja äänettömiä typpeä sisältäviä pikku paukkuja. Pavut, herneet, osa leivistä ym saattavat aiheuttaa sen, että pieruista tulee vähän haisevampia rikkidioksia sisältäviä vähän isompia paukkuja.

Kyllä on parisuhteessa jotain vialla jos ei kehtaa täysin luonnollista asiaa tehdä puolison ollessa kotona. Asiaan ei edes tarvitse kiinnittää sen suurempaa huomiota. Piereskely nyt vaan on ihan luonnollista ja _kaikki_ tekevät sitä tahtoivat tai eivät.

En todellakaan kehtaa, eika kehtaa mieskaan! 5 vuotta oltu yhdessa eika kumpikaan ole kuullut toisten pieruja :). Suoraan sanoen yokottaisi mies joka piereskelisi minun nahden.

Ap on kyllä kotona kasvatettu kieroon.

Juu, ällöä ja sivistymätöntä on paukutella julkisesti, tarkoituksella. Jokainen vahingossa tuhnuttelee - se on inhimillistä. Mutta jos kotonakaan ei voi - olis ehkä syytä relata.

En. Vetoan käytöstapoihin ja sivistykseen. Voi joskus vahinkopieru päästä eikä siihen maailma kaadu, mutta ei, en piereskele vapautuneesti kenenkään läsnäollessa.

Mies piereskelee himassa niin kuin haluaa. Yksi syy siihen, miksi en pidä häntä enää kovin viehättävänä.

No joo, siis todellakin kehtaan ja PITÄÄ piereskellä toisen kuullen!! meillä ei varmaan seksiäkää harrastettais jos ei sais toisen kuullen pierasta, mulla nimittäin pääsee yleensä kaasut iltasin ennen nukkumaanmenoa ja juurikin sängyssä :D jos ei sais pierasta niin en mä pystyos seksiä harrastaa
jos koko ajan pelko persiessä että päästä pärähtäis seksin aikana, hah :D (sitä tietty ei normaali ihminen hyväksy et seksin aikana päästeltäis, hyih)

Ihmisestä irtoaa kaasuja ja hajuja - kaikista meistä. Miksi sitä pitäisi salailla? Ihan kuin niitä ei olisi, jos niitä salailee :D

Meillä on välillä ihan rakkauden osoituksia pierujen välityksellä: Toinen pieraisee vaikka tietokoneen ääreltä ja toinen vastaa olkkarista. Musta se on symppistä :D

Jos pierut rajataan pois parisuhteesta, niin mitä muuta? Meitä se ainakin lähentää, kun ei tarvitse kierrellä mitään. Mä leikkaan miehen nenäkarvoja trimmerillä ja se puristelee finnin mun pakarasta. Kyllä meillä seksiä silti riittää ja haluja. Mutta ollaankin aika luomuja, stressittömiä ja nautitaan siitä :) Jotenkin sääliksi käy toinen ääripää. Yksikin tuttu joutuu joka aamu ennen miehen heräämistä nousta ehostamaan naamansa, koska mies ei ole koskaan nähnyt häntä meikittömänä :D Ja niillä on kaksi lastakin, hih! Tosi läheistä meininkiä...

Kehtaan, pakkohan se on. Jos niitä enemmän alkaa pidättämään, niin maha tulee kipeäksi. Eikä joka kerta viitsi vessaankaan lähteä. Olen kateellinen niille, joita ei pieretä lähes yhtään :D Tilannetajua pitää tietysti olla tässäkin asiassa.

En kehtaa. Enkä halua. En piereskele muidenkaan kuullen. Pierettää niin harvoin ja vähän että on helppoa olla hienoperse. Mieskin sitten hoitaa pierunsa muualla jos sattuu paukuttamaan. Ennen söin huonosti ja pieretti enemmänkin mutta aika tottunut pidättelijä olen eikä vatsakipukaan enää tunnu juuri miltään jos joskus joutuukin pidättelemään.

kehtaan pieraista miehen läsnäollessa. Hän on jopa niin kieroutunut, että pitää pieniä paukkujani söpöinä ja kiihottavina :D Ja aina saadessani orgasmin minulta pääsee pieru, kun koko alapää kouristelee. Sitäkään mies ei pidä todellakaan ällöttävänä, vaan kiihottuu entistä enemmän ku näkee, kun minä nautin :) Hyvä näin!

Yhteistyössä