Kehtaanko vaihtaa nämä kengät..

  • Viestiketjun aloittaja moi
  • Ensimmäinen viesti
moi


Kun mua häirittee kun noissa on toisessa kengässä toi keski kappale erikohdassa kun toisessa kengässä.. Eli siis toisessa on hieman paksumpi se "raita" :/ Tänään siis tulivat postissa..
 
moi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 17:58 kiinnostaa kirjoitti:
paljonko makso? onko niitä enää siellä? myy mulle :saint: jos oikeaa kokoa, eli 38
25?, ja on niitä varmaankin :D
sori, mulla on koko 37.

Ja harmi, väreinä ei ollut kuin tää vaaleansininen.
 
moi
Kai se pakko on vaihtaa.. Vaikka toisaalta ovat ihan hirmu hyvät jalassa, mutta jotenkin hämää se"virhe"

Ja sitten muuten toinen kysymys.. Voiko tuollaisten kenkien kanssa pitää semmoisia nilkkasukkia?
 
moi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 18:59 mamma kirjoitti:
Minusta ainakin on ihan kamalan näköistä tollasten (ja yleensä kaikkien) sandaalien kanssa kun pidetään sukkiä.. yök yök, mutta jokainen tyylillään!
Ok..

aattelin vaan, kun mulla aina joka ikinen kenkä hierää pikkasen mun jalan yläosaa (en nyt saa päähäni mikskä sitä sanotaan), niin jos sukka hieman auttais..
 
moi
No nyt tunnin testailtuani noita kenkiä, niin päätin, että vaihtoon menevät, kengät tuntuu jaloissakin aivan erilaisilta. Se kummassa on pidemmät "raidat", niin on löysempi. Siis on isompi se koko sandaalin yläkohta.

Harmi vaan jos kerkiävät loppumaan :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 19:09 moi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 18:59 mamma kirjoitti:
Minusta ainakin on ihan kamalan näköistä tollasten (ja yleensä kaikkien) sandaalien kanssa kun pidetään sukkiä.. yök yök, mutta jokainen tyylillään!
Ok..

aattelin vaan, kun mulla aina joka ikinen kenkä hierää pikkasen mun jalan yläosaa (en nyt saa päähäni mikskä sitä sanotaan), niin jos sukka hieman auttais..
Laita laastari. ;)
 
moi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:10 moi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:01 joku kirjoitti:
kauheet :x perus mamma sandaalit :eek:
joo, kato piikkikoroil on tosi hankala lähtee kaupungille kävelee tai hiekkalaatikolle istumaan :whistle:
ja sitäpaitsi ihan helv.etin hyvät jalassa (ainakin tuo toinen, missä ei ollut vikaa)
 

Yhteistyössä