Kehtaanko mennä vauvan kanssa Prisman juomaosastolle?

• Viestiketjun aloittaja epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti
epätietoinen
Katsooko ihmiset pahasti, jos käyn Prismassa juomaosastolla vauvan kanssa, kun siellä myydään kaljaa ja siideriä ja muuta alkoholia? Vai pitäisikö käydä päivällä tekemässä ruokaostokset ja viedä illalla vauva hoitoon ja käydä erikseen juomaosastolla? Vai jätänkö viereiselle käytävälle ja käyn ihan pikaisesti?

Onneksi enää ei ole niin hankalaa käydä kaupassa kuin raskaana ollessa. Silloin ei voinut edes ostaa kahvia, kun siinä on kofeiinia. Edes juustohyllyn ohi en kulkenut, kun olisi varmaan katsottu tosi pahasti, sillä siellä on tosi paljon pastöroimattomia juustoja. Maksamakkarahylly oli vähän siinä ja siinä.

Vai pitäisikö jättää kauppareissu kokonaan tekemättä näin vapun alla? Jos naapurit näkevät auton Prisman parkkipaikalla, ne kuitenkin ajattelevat, että haen auton täyteen kaljaa ja juon sen kaiken yksin vappuaattona.

Huolestunut
No entäs sitten kun mulla on (mies tietysti haki, itse odottelin siellä vaippaosastolla) vapuksi pullollinen alkoholitonta olutta. Näkeeköhän kaikki, että se on alkoholitonta, vai voiko joku naapuri luulla, että se on normiolutta, jota tossa meidän terassilla raskaana olevana kahden lapsen äitinä litkin? Pitäisköhän suurentaa joku kyltti tohon pihaan, missä selvennettäs, että on alkotonta juomaa?

Juusiis eihän vauvan äiti voi mitenkään ilmasta muille että saattaa itse tai joku muu ottaa vaikka sidukkaa tms. Ne hyllyt pitää visusti kiertää kaukaa :p
kehtasin ja kehtaan, mitä se muille edes kuuluu mitä mä ostan eikä ne tiedä etten mä itse niitä oluita juo mitä saatan ostaa.

Mie
Heeei, eikö täällä ole ollut vielä sitä jokavappuista ketjua, jossa joku nimim. Huolestunut odottaja kysyy, pitääkö lähteä päivystykseen, kun joi vahingossa lasillisen simaa.

muumio
Selitä vielä kassalla kuuluvalla äänellä, että teille on tulossa paljon vieraita, joille ostat alkojuomaa, mutta itse et aio todellakaan niitä juoda..Ja sama selvitys sitten vapun jälkeen, kun palautat niitä tyhjiä pulloja sinne kaupan automaattiin, ja pelkäät hulluna, että joku tuttava näkee sut..

v
Ne alkoholittomat siideripullot on ihan alkohollisten näkösiä. Meilläkin meni yksi "lankaan" vaikka mun vieressä istui. Näytin sille sitten sen tekstin, ja uskoihan se lopulta, että en mä äitinä todellakaan mihinkään alkoholilliseen koske. Tosin kävin ton ihan itse ostamassa, kun ei silloin tullu mieleen että joku vois luulla että alkoholia ostan.

epätietoinen
Mun oli siis tarkoitus ostaa sieltä juomaosastolta vain limsaa ja simaa, mutta ei kai sinne kehtaa mennä, kun on kaljapulloja vieressä. Tosin toi simakin nolottaa aika paljon, onhan siinäkin alkoholia. Mitä ehdottaisitte, että selitän kassalle ja muille jonottajille, etteivät luule, että vedän yksin kerralla kymmenen litraa simaa?

Yhteistyössä