Kehittäkää mulle ratkaisu sisarusten leikkeihin.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä tekisitte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä tekisitte

Vieras
Tytöillä 3- ja 5-v on yhteinen huone jossa se kaikki krääsä (lelut) on.
Heillä on paljon pikkutavaroita mutta myös isompia leluja (astiat, legot jne) joilla 1-v tykkää myös leikkiä.

1-v:lla menee hermot ymmärrettävästi kun ovi laitetaan koko ajan nenun edestä kiinni ja pelkään että jää pian oven väliin.
Mutta ei sitä voi vahtimattakaan sinne päästää kun tunkee kaiken vielä suuhunsa.

Mitä teen?
Ajattelin porttia oven sijaan, mutta en tiedä toimisiko se.
Ja silti se pikkuinenkin haluaisi päästä leikkimään niillä leluilla.

Ehkä se portti voisi oll kiinni kun isommat haluavat rauhaa.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä