keellä ollut angiina??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mutku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kurkku ihan tajuttoman kipee,ei pystynyt edes nielemään kun jo sattui.Ihan täynnä peitteitä.Toisella kerralla ei ollut edes peitteitä.Korkea kuume.Ja mitähän vielä laitan lisää kun muistan.

Voi, kysy miten monta kertaa. ;)

Aluksi lievempää kuumetta ja kurkku tulee kipeäksi, niellessä sattuu. Yleensä tulee valkoiset peitteet nieluun ja mahollisesti kieleen. Parin kolmen päivän päästä nousee korkea kuume, mulla oli yleensä 39-40 välillä.

Lääkäriin kannattaa mennä vasta sen kolmen päivän jälkeen. Sitä ennen ei nielunviljelystä saa välttämättä luotettavaa tulosta.

Kurkku ei välttämättä hirveän kipeä.. Kuumettakaan ei välttämättä tule. Peitteetkään ei välttämättä hirveän näkyvät.. Jälkitaudit angiinassa on vakavat joten jos tuntuu että vois olla niin kannattaa kyl käyä ottaa se nieluviljely.

Alkuperäinen kirjoittaja Mutku:
taitaapas mun ens viikonlopun synttäri bileet siirtyä.. :(

Riippuu siitä missä vaiheessa nyt on. Jos on jo nyt ova kuume ni lääkäriin vaan. Antibioottikuurilla se lähtee muutamassa päivässä. Helpottaa kummasti kun saa korkean kuumee laskemaan.

mulla ollut kuus kertaa, sit leikkasivat risat. kurkku kipee, kuumetta. kipu heijastui mulla aina aluks korviin niin etten edes tiennyt kurkun olevan kipee. valkeat peitteet kurkussa. ja kurkku on turvonnut.. jopa ulospäin. siis mulla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutku:
taitaapas mun ens viikonlopun synttäri bileet siirtyä.. :(

Riippuu siitä missä vaiheessa nyt on. Jos on jo nyt ova kuume ni lääkäriin vaan. Antibioottikuurilla se lähtee muutamassa päivässä. Helpottaa kummasti kun saa korkean kuumee laskemaan.

mullon koko viikon ollu vähä välii kuumetta... kuekku kipu on vissiin ollut koko ajan.

Yhteistyössä