keellä ollut angiina??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mutku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla on pari kertaa ollu pari viikkoa flunssan jälkeen ns. jälkitautina ihan samat oireet ku angiinassa. nielu turvonnu ja älyttömän kipeä, risat peitteiset ja punaiset. kuumetta. silti kyseessä virustulehdus. jos sulla on oireita, kannattaa käydä tk:ssa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja helmiäiselle:
Miten kauan sulla sitten kesti tuo virustulehdus? Miten hoidit itseäsi?

muutaman päivän kesti. eihän siinä auttanu muu kuin lepo ja oireita lievitellä. särkylääkettä otin ja imeskelin puuduttavia tabletteja. ja söin kylmää.

Kiitti vastauksesta. Mulla kurkku tosi kipeä (ei voi niellä), punainen ja arka, kuumetta ei ole, eikä peitteitä näy. Oottelen tässä sit muutaman päivän ennen kuin tuonne lekurille meen näytille. On tää kyllä h....tillistä...

Alkuperäinen kirjoittaja helmiäiselle:
Kiitti vastauksesta. Mulla kurkku tosi kipeä (ei voi niellä), punainen ja arka, kuumetta ei ole, eikä peitteitä näy. Oottelen tässä sit muutaman päivän ennen kuin tuonne lekurille meen näytille. On tää kyllä h....tillistä...

voithan sä tehä niinkin, että käyt jo tänään antamassa sen pikanäytteen. itekkin viimeks soitin että voisin tulla sen saikkarille antamaan, ja jos se on nega, lähden kotia. ei tartte sit lääkäriin jäädä ja laskua saada, jos onkin vaan virustulehdus. kannattaa ihan sillä kuitenkin käydä, että jos onkin angiinaa, niin saa antibioottihoidon alkuun. :) :flower:

Yhteistyössä