Käyttekö yhdessä baarissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Villkulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Villkulla

Vieras
Käyttekö muut pariskunnat yhdessä baarissa?

Me ei, ja se rassaa. Joskus miehen kavereitten/kaveripariskuntien kanssa parilla puhuen heidän harrastuksistaan ja inside-jutuistaan. Mun tuttujen kanssa mies lähtee harvoin hampaita kiristellen ja haukotellen.
Olisi joskus mukavaa pitää hauskaa samoissa porukoissa yhdessä illan, ja jopa lähteä kotiin samalla kyydillä samaan aikaan. Erikseen kyllä mennään. =(

Liikaa pyydetty?

..käydään. Kumpaakaan ei erityisemmin edes huvita lähteä yksin kavereiden kanssa, mies käy useammin niin, minä aika harvoin. Ylipäätään käydään aika vähän ulkona. Mutta silloinkin kun lähdetään yhdessä, ei se sitä tarkoita että täytyisi roikkua toisen kainalossa koko ilta. Meillä on käynyt kai hyvin, kun tulemme todella hyvin juttuun toisen ystävien kanssa, heistä on lähes välittömästi tullut myös toiselle läheisiä. Ymmärrän kyllä nihkeyden lähteä, jos ei pidä toisen ystävistä. Miehenikään ei joistakin minun kavereistani pidä, mutta he ovatkin sellaisia, joiden kanssa itsekin pidän vähemmän yhteyttä.

Me ei käydä kumpikaan baareissa, paitsi jos on joku työjuttu tms ja silloin tietenkin erikseen.

Kutsumme ystäviä kylään, tulee paljon halvemmaksi (kun jokainen tuo omat juomansa) ja vuoroin sitten vierailuilla.

Yhdessä käydään, jos käydään. Mies ei halua mennä ilman minua, vaikka lupa olisi. Viihdymme kotona. Molempien ystävistä on tullut yhteisiä ystäviä.

Ei me yhessä poarissa käyvä. Monasti käövään usseasahi. Esinnä Hallapaarissa ja sitten Hyryn sillankorvan Viinimoassa. Jos vielä kaljahammasta pakottaa, niin soatetaan mennä Ukkohallan monopaariin, jos kuski on ees osittain selevästä peästä. Paljakaassahi soatetaan pistäötyö näöttäötymässä muijen julukimojen kanssa.

Loppuilta kulluuhi sitten Ämmässä Porsaankorvan karvahattupuolella.

Tyyvyttikö vastaos? HäH?

Hyvä se on siellä moalikylissä paarie vaehtoa, varsinni jos on kyytimies. Teällä perukassa ei taho kaekistellen etes tämä aenu poarikaan olla aoki.
Mörrie pittää kuroa kaksikynnessä Mattilan pöljän poijan kaa, niin kun ne dsadissa sanovat

Emme käy yhdessä baareissa. Pääsyy on siinä, että mies haluaa istua baarissa puoli päivää ja vetää kovat kännit. Minä taas viihdyn baarissa korkeintaan 2-3 tuntia enkä välttämättä juo mitään. Baarissa haluan vaihtaa pari sanaa tuttujen kanssa, tanssia, pelata ehkä biljardia tms ja sen jälkeen olen jo valmis lähtemään kotiin. Joskus hyvin harvoin samaan pöytään tulee joku kiinnostava ihminen, jonka kanssa on mukava jutella tai vaikka väitelläkin asioista maan ja taivaan väliltä. Jos näin käy, saatan viihtyä baarissa pidempäänkin.

Ei käydä yhdessä eikä käydä juuri yksinäänkään. Ihan mielellään joskus lähtisin miehen kanssa, ennen (toisessa kaupungissa asuessamme) käytiinkin pari-kolme kertaa kuussa yksillä lasillisilla lähibaarissa, joka oli viihtyisä ja meidän molempien mieleen.

Nykyisisessä asuinkaupungissamme ei oikein ole sellaisia jutustelupubeja, joten ei käydä, kun mies ei halua lähteä baariin ollenkaan. Toisaalta sehän on loistojuttu, ettei mies halua luuhata kapakoissa, mutta toisaalta voitaisiin joskus ystäviä tavata muuallakin kuin kotona... mutta kun ei huvita, ei huvita.

Itse tapaan ystäviä lähinnä kahvilla. Pääasiassa hyvä järjestely, joskus tekisi mieli irrotellakin eli lähinnä tanssimaan päästä. Mutta ei oikein tule lähdettyä, kun toinenkaan ei halua. No, meillä näin.

Alkuperäinen kirjoittaja vmkdoemv:
Me ei käydä kumpikaan baareissa, paitsi jos on joku työjuttu tms ja silloin tietenkin erikseen.

Kutsumme ystäviä kylään, tulee paljon halvemmaksi (kun jokainen tuo omat juomansa) ja vuoroin sitten vierailuilla.

Junttitouhua juuri! Jää sitten enempi rahaa siihen velka-astraan! Argh.

Alkuperäinen kirjoittaja Villkulla:
Käyttekö muut pariskunnat yhdessä baarissa?

Me ei, ja se rassaa. Joskus miehen kavereitten/kaveripariskuntien kanssa parilla puhuen heidän harrastuksistaan ja inside-jutuistaan. Mun tuttujen kanssa mies lähtee harvoin hampaita kiristellen ja haukotellen.
Olisi joskus mukavaa pitää hauskaa samoissa porukoissa yhdessä illan, ja jopa lähteä kotiin samalla kyydillä samaan aikaan. Erikseen kyllä mennään. =(

Liikaa pyydetty?

On liikaa pyydetty, ja seuraava askel mitä Sun kannattaa tehdä, on: harkitse vakavasti suhteen tulevaisuutta. Mies ei taida ottaa Sua huomioon muissakaan asioissa. Olen seurustellut tuollaisen muumion kanssa joskus ja tiedän, että ei kannata.

Alkuperäinen kirjoittaja vastauksena EI:
Emme käy yhdessä baareissa. Pääsyy on siinä, että mies haluaa istua baarissa puoli päivää ja vetää kovat kännit. Minä taas viihdyn baarissa korkeintaan 2-3 tuntia enkä välttämättä juo mitään. Baarissa haluan vaihtaa pari sanaa tuttujen kanssa, tanssia, pelata ehkä biljardia tms ja sen jälkeen olen jo valmis lähtemään kotiin. Joskus hyvin harvoin samaan pöytään tulee joku kiinnostava ihminen, jonka kanssa on mukava jutella tai vaikka väitelläkin asioista maan ja taivaan väliltä. Jos näin käy, saatan viihtyä baarissa pidempäänkin.

Jälleen ihmettelen: miksi raitis valitsee kunnon baarirymeltäjän? Luuletteko että tuo homma toimii pidemmän päälle?

Raitis raittiille, bailaaja bailaajalle, rymyäjä rymyäjälle, ja juoppo juopolle, niin ei tule kitinöitä!

Alkuperäinen kirjoittaja sämööstä:
Ei käydä yhdessä eikä käydä juuri yksinäänkään. Ihan mielellään joskus lähtisin miehen kanssa, ennen (toisessa kaupungissa asuessamme) käytiinkin pari-kolme kertaa kuussa yksillä lasillisilla lähibaarissa, joka oli viihtyisä ja meidän molempien mieleen.

Nykyisisessä asuinkaupungissamme ei oikein ole sellaisia jutustelupubeja, joten ei käydä, kun mies ei halua lähteä baariin ollenkaan. Toisaalta sehän on loistojuttu, ettei mies halua luuhata kapakoissa, mutta toisaalta voitaisiin joskus ystäviä tavata muuallakin kuin kotona... mutta kun ei huvita, ei huvita.

Itse tapaan ystäviä lähinnä kahvilla. Pääasiassa hyvä järjestely, joskus tekisi mieli irrotellakin eli lähinnä tanssimaan päästä. Mutta ei oikein tule lähdettyä, kun toinenkaan ei halua. No, meillä näin.

Suosittelen lämpimästi paikkakunnan vaihdosta, isompaan.Olette nuoria ihmisiä, älkää rämettykö siellä älväritalossanne!

Käydään aina yhdessä, sillon kuin oltiin tapailtu vasta pari kk käytiin myös erikseen, tai mies kävi kaverinsa kanssa, mutta nykyään kun on vuosi oltu yhdessä, niin käydään aina yhdessä.
Muutenkin tulee harvoin lähdettyä mihinkään, kerran parissa kuussa korkeintaan baariin. Omilla kavereillakin on kaikilla parisuhteet, ja muutenkin kun mies on myös nykyään se paras kaveri, niin yhdessähän sitä tulee liikuttua. Vielä kun kaikki kaverit asuu eri paikkakunnilla ympäri suomea.
Yleensä kyllä miehen sinkku-kaveri lähtee myös mukaan, eli ihan kahden tulee harvemmin baarissa oltua.

Alkuperäinen kirjoittaja bailaaja-bertta:
Alkuperäinen kirjoittaja vastauksena EI:

Jälleen ihmettelen: miksi raitis valitsee kunnon baarirymeltäjän? Luuletteko että tuo homma toimii pidemmän päälle?

Raitis raittiille, bailaaja bailaajalle, rymyäjä rymyäjälle, ja juoppo juopolle, niin ei tule kitinöitä!

Meillä mies ei käy baarissa, mutta en ymmärrä miten se romuttaisi meidän suhteen, että minä käyn 1-2 kertaa kaverieni kanssa ja mies tekee jotain muuta itsekseen. Ei joka paikkaan tarvi mennä yhteen ommeltuina, en minäkään änge miehen mukana nyrkkeilyotteluun kun en siellä viihdy. Eikä tule mitään kitinöitä.

Alkuperäinen kirjoittaja kalsarikänneilijät on juntteja:
Alkuperäinen kirjoittaja vmkdoemv:

Junttitouhua juuri! Jää sitten enempi rahaa siihen velka-astraan! Argh.

Junttia tai ei, mutta me kyllä useammin kokoonnumme ystäväpariskunnittain/perheittäin jonkun luokse ja isäntäväki tekee hyvät ruoat, joita sitten nautiskelemme - usein juomien kera. En ole koskaan ajatellut, että toisten luona ruoan ja juoman "merkeissä" kyläily olisi erityisen junttia, mutta jos näin on, niin sitten olemme juntteja. Meillä oli juuri tortilla-ilta ja jokin aika sitten yksi ystäväperhe piti grilli-illan.

Silloin kun käymme baarissa, käymme lähes poikkeuksetta yhdessä.

En hakenut tällä sitä että täytyisti mennä kylkimyyryä koko ilta, vaan että lähdettäisiin edes samalla taksilla tms kotiin. Sen pari kertaa kun ollaan jossain oltu samaan aikaan niin mies tykkää istua ja lipittää olutta ja jutella työasioista jne. mutta haluaa hyvin nopeasti vaihtaa paikkaa jopa yökerhoon omien kavereidensa kanssa. Siellä ei tanssilattiakaan ole vieras, mutta miksei sitten siellä voi käydä vaikka mun kanssani kun itsekin tykkään/osaan tanssia? Mitähän siellä toisessa baarissa on sellaista joka saa hänet tanssimaan ja pitämään hauskaa toisten kanssa, mutta ei oman tyttöystävän?
Ja siis ihan selvyydeksi, ei ole ongelma se että käydään erikseenkin, se on vaan positiivista. Mutta että ei ikinä kimpassa samassa porukassa...

Hmm hmm.

En hakenut tällä sitä että täytyisti mennä kylkimyyryä koko ilta, vaan että lähdettäisiin edes samalla taksilla tms kotiin. Sen pari kertaa kun ollaan jossain oltu samaan aikaan niin mies tykkää istua ja lipittää olutta ja jutella työasioista jne. mutta haluaa hyvin nopeasti vaihtaa paikkaa jopa yökerhoon omien kavereidensa kanssa. Siellä ei tanssilattiakaan ole vieras, mutta miksei sitten siellä voi käydä vaikka mun kanssani kun itsekin tykkään/osaan tanssia? Mitähän siellä toisessa baarissa on sellaista joka saa hänet tanssimaan ja pitämään hauskaa toisten kanssa, mutta ei oman tyttöystävän?
Ja siis ihan selvyydeksi, ei ole ongelma se että käydään erikseenkin, se on vaan positiivista. Mutta että ei ikinä kimpassa samassa porukassa...

Hmm hmm.

Ei juuri käydä baareissa. Otetaan myös mieluummin kotona drinksuja tai viiniä ihan kahden kesken tai ystävien kanssa. Miksi mennä porukalla baariin kuuntelemaan huonoa musiikkia ja juomaan kalliita juomia kun kotona on paljon mukavampaa?

Ymmärrän baareissa käymisen, jos haetaan sieltä seuraa eli sitä ei ole omasta takaa...

Muistaakseni joskus 60-70-lukujen taitteessa käytiin Veijo Esson baarissa, yksin ja kumppaneiden kanssa. Tietty sinkut ja paritkin käy ottamassa joskus alkuvauhtia. Mutta baareissa tunti tolkulla notkuminen on kyllä juoppojen ja junttien hommaa siinä vaiheessa kun alamäki jyrkkenee hallitsemattomaksi, eikä elämällä ole oikein suuntaa.

Käydään yhdessä ja erikseen. jos mies menee kavereiden kanssa, niin soittaa myöhemmin minulle ja pyytää mukaansa ja hakemaan pois.On helpompi lähteä kun muija hakee ??

Yhteistyössä