Käyttekö te äidit joilla useampia lapsia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grace
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Kyllä käydään elokuvissa ja yms tehdään kivaa.
Kolme lasta on.
Tänään olin meidän pojan kanssa leffassa katsomassa Kung Fu Pandan, ostettiin leffaan herkkuja ja nautittiin kun saatiin olla kahdestaan pitkästä aikaa. :heart: =)

Mitä muuten tykkäsit tuosta elokuvasta kun olen miettinyt oisko se kiva mennä pojan kanssa katsomaan?

Poika ainakin tykkäsi.
Olihan se kiva mutta mun mielestä vähän liikaa "väkivaltaa" siis niitä potkuja yms... Kun siellä sai mennä katsomaan aikuisen seurassa 5-vuotta täyttänyt mutta kyllä mun mielestä siellä oli kyllä alta neljä vuotiaitakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kylähullu:
Ei sen tartte mitään erikoista olla, hetki päivässä riittää, kunhan se on silloin kun lapsi itse sitä tarttee. Meillä kun pienemmät 2 nukkuvat, luemme esikoisen kanssa hänen itse valitsemansa kirjan tai kuuntelemme äänisatua. tai leivomme, tai suunnittelemme joululahjoja. Tai piirrämme. Kyllä tämä arki on nähdäkseni se, mikä kantaa ja minkä muistaa. Reissut on hauskoja, mutta ei niitä tartte joka viikko harrastaa sen takia, että vietetään vähän "laatuaikaa". Ei se shoppailu lapsen mielestä nyt niiiiiiin hauskaa voi olla.

näin juu..pieniä juttuja.
En nyt sentään joka viikko minäkään. =) Kerran muutamassa kuukaudessa se ei varmaan ole liikaa.
Itse asiassa meidän 3v tykkää vaatteista ja laukuista ym asusteista ja jos hän saa pinnisetin kun äiti antaa rahan ja hän saa antaa sen kassalle kyllä hän niiiiiin shoppailusta tykkää.

Meillä on vain kaksi lasta mutta heillekin pitää järjestää ihan oma aikansa.Varsinkin 2-vuotias tytär on todella paljon mun perään kun kannan koko ajan pikkuveljeä sylissä.Ihan tulee välillä huono omatunto kun tyttö jää vähemmälle huomiolle.Isi ottaakin pojan välillä ja lähtee mummulaan niin saadaan typyn kanssa leikkiä ihan kahestaan. :heart:

Kolme lasta on.
Tänään olin meidän pojan kanssa leffassa katsomassa Kung Fu Pandan, ostettiin leffaan herkkuja ja nautittiin kun saatiin olla kahdestaan pitkästä aikaa. :heart: =)

Mitä muuten tykkäsit tuosta elokuvasta kun olen miettinyt oisko se kiva mennä pojan kanssa katsomaan?

Poika ainakin tykkäsi.
Olihan se kiva mutta mun mielestä vähän liikaa "väkivaltaa" siis niitä potkuja yms... Kun siellä sai mennä katsomaan aikuisen seurassa 5-vuotta täyttänyt mutta kyllä mun mielestä siellä oli kyllä alta neljä vuotiaitakin.

Niin juu, pitäisköhän jotain muuta sitten miettiä, kiitos vastauksesta =)

Kolme lasta on.

Poika ainakin tykkäsi.

Niin juu, pitäisköhän jotain muuta sitten miettiä, kiitos vastauksesta =)

Tuossa on myös ketjuja ja mielipiteitä siitä leffasta ----> http://kaksplus.fi/keskustelu/haku?q=Kung+Fu+Panda+&searchoptions=10008

Mä ajattelin mennä ens kuussa isompien lasten kanssa kattomaan sen WALL-E -leffan.

Yhteistyössä