Käyttekö itse suihkussa joka ilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NallePuh82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En käy illalla mutta joka aamu käyn.
En pysty kuvitteleen et lähtisin duuniin ( tai minnekään ) ilman suihkua.
Mun iho ei kestäis suihkua aamuin illoin.
Tietty jos harrastais jotain et tarvis sen jälkeen suihkun, mutta en harrasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:

meeksä päivän paskasella iholla nukkumaan hyi yök

Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Ja joka aamu.

Mut on noita, jotka käy vain kerran kaks viikkoon. Mun kaveripiiristä löytyy parikin... B)

Mä aloitan nuo aamusuihkut jahka lähden taas töihin, mä herään niin paremmin.

Mä myös. Iltaisin tuosta on tullu ehkä enemmän tapa, aina ei välttämättä tartteis käydä. Mut ennen vauvaa olin lähes joka ilta lenkillä tms. illansuussa, joten oli pakko käydä sen jälkeen (hikisenä en mene nukkumaan).

aamulla. Ihoni ei kestä montaa suihkua päivässä. Mulla on nuhjuinen olo aina aamuisin vaikka illalla oisin käyny suihkussa, siksi fiksumpaa mennä aamulla.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:

meeksä päivän paskasella iholla nukkumaan hyi yök

Hyi yök joo, mutta en lähde paskasena aamulla töihin. Yöllä mua ei haistele ku mies, mutta päivisin vois asiakkaat karkota :D

En käy.

Käyn vaan kun oon hikinen tai paskanen. Enkä ole semmonen joka ilta.

[Yleensä oon hikinen kun tulen koulusta kotiin, sillon käyn pikasesti kylmän veden alla, mutten sen kummemmin peseydy. Seison siinä noin 8 sekuntia. Jos en ole hikinen, en käy].

Joka päivä, aina iltaisin. Mun mielestä suihkussa kuuluu käydä nimenomaan iltaisin, pesemässä päivän pölyt pois, pistää puhdas yöpuku ylle ja sujahtaa puhtaisiin lakanoihin. Jos näin tekee, ei aamulla VOI olla niin likainen, että tarttis suihkuun mennä (ellei sitten ole tullut kovasti jorattua vaakamamboa tms). Musta on yöks, jos menee päivän aikana kertyneine likoineen sänkyyn nukkumaan ja peseytyy vasta aamulla.

Joskus paukkupakkasilla iho menee niin kuivaksi, ettei voi käydä suihkussa kuin joka toinen päivä, mutta silloinkin pesaisen nassun, kainalot ja jalat ennen nukkumaanmenoa. Ja tietty bidee-suihkutus parikin kertaa päivässä.

Alkuperäinen kirjoittaja yks musta harmaana:
Joka päivä, aina iltaisin. Mun mielestä suihkussa kuuluu käydä nimenomaan iltaisin, pesemässä päivän pölyt pois, pistää puhdas yöpuku ylle ja sujahtaa puhtaisiin lakanoihin. Jos näin tekee, ei aamulla VOI olla niin likainen, että tarttis suihkuun mennä (ellei sitten ole tullut kovasti jorattua vaakamamboa tms). Musta on yöks, jos menee päivän aikana kertyneine likoineen sänkyyn nukkumaan ja peseytyy vasta aamulla.

Joskus paukkupakkasilla iho menee niin kuivaksi, ettei voi käydä suihkussa kuin joka toinen päivä, mutta silloinkin pesaisen nassun, kainalot ja jalat ennen nukkumaanmenoa. Ja tietty bidee-suihkutus parikin kertaa päivässä.

Michael Jacksonko se siellä kummittelee..

Yhteistyössä