Käyttekö itse suihkussa joka ilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NallePuh82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja yks musta harmaana:
Joka päivä, aina iltaisin. Mun mielestä suihkussa kuuluu käydä nimenomaan iltaisin, pesemässä päivän pölyt pois, pistää puhdas yöpuku ylle ja sujahtaa puhtaisiin lakanoihin. Jos näin tekee, ei aamulla VOI olla niin likainen, että tarttis suihkuun mennä (ellei sitten ole tullut kovasti jorattua vaakamamboa tms). Musta on yöks, jos menee päivän aikana kertyneine likoineen sänkyyn nukkumaan ja peseytyy vasta aamulla.

Joskus paukkupakkasilla iho menee niin kuivaksi, ettei voi käydä suihkussa kuin joka toinen päivä, mutta silloinkin pesaisen nassun, kainalot ja jalat ennen nukkumaanmenoa. Ja tietty bidee-suihkutus parikin kertaa päivässä.

Michael Jacksonko se siellä kummittelee..

Kuinka niin? :D En mä mikään hygieniahysteerikko ole, meillä on ihan normaalit lapsiperheen sotkut täällä, mutta kun työskentelee sellaisten ihmisten kanssa päivät jotka hinkkaavat omat eritteensä pitkin poikin itseään ja ympäristöään, tekee todellakin mieli peseytyä ennen nukkumaanmenoa. Työpaikka: HS :)

Mä kuulun niihin likaisiin, koska käyn aamulla suihkussa.
En vaan tajuu, kuinka siistiä sisätyötä tekevä, hikiliikuntaa harrastamaton, erittäin vähän hikoileva naishenkilö voi olla illalla niin paskanen et pitäs mennä silloinkin suihkuun.
Kun aamulla mun on pakko mennä et pääsen liikkeelle.

Kuinka niin? :D En mä mikään hygieniahysteerikko ole, meillä on ihan normaalit lapsiperheen sotkut täällä, mutta kun työskentelee sellaisten ihmisten kanssa päivät jotka hinkkaavat omat eritteensä pitkin poikin itseään ja ympäristöään, tekee todellakin mieli peseytyä ennen nukkumaanmenoa. Työpaikka: HS :)

Työpaikkana Helsingin Sanomat???

Helsingin Sanomat? Kuvittelin vähän fiksummaksi julkaisuksi. Maamme johtava sanomalehti kuitenkin kyseessä. :o

Alkuperäinen kirjoittaja häh:

Työpaikkana Helsingin Sanomat???

Ei, ku Lunatic tietää paikkakuntalaisena, mistä kyse... Mutta ei Helsingin Sanomat :D

En. Käyn suihkussa ehkä juurikin sen joka toinen tai kolmas pvä. Hiukset rasvottui aikanaan kun kävin joka pvä, sit ne tottui harvempaan eivätkä rasvotu samalail ku sillon. Veden tuhlausta olis käydä joka pvä. Mä en hikoile oikeen ollenkaan. Kuumina kesäpäivinä käyn useammin. Eli vain jos oon hikinen tai likainen.

Toki alapään pesen joka pvä ja kainalot myös jos on hikiset. Kasvoja en pese.. Pitäis kyllä. Mut iho on pysyny tosi hyvänä näin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
En vaan tajuu, kuinka siistiä sisätyötä tekevä, hikiliikuntaa harrastamaton, erittäin vähän hikoileva naishenkilö voi olla illalla niin paskanen et pitäs mennä silloinkin suihkuun.

Se tunne siitä likaisuudestahan annetaan jo kotikasvatuksessa. Minä olen asunut lapsena kodassa ja metsämökissä päiviä ilman mitään pesumahdollisuutta eikä kukaan ole höpöttänyt mitään hygieniajuttuja. Minusta se on hyvä asia, nyt saan peseytyä vain siksi että on kivaa olla puhdas, ei siksi että pelkäisin olevani jotenkin saastainen. :whistle:

Samat sanat.
Ja jos illalla ennen nukahtamista miehen kanssa hikoillaan vaakamambossa, niin ei todellakaan ole aamulla fresh olo, jos olisin käyny illalla suihkussa lasten kanssa samaan aikaan. Enkö todellakaan mene keskellä yötä suihkuun seksin jälkeen vaan nukun ne muutamat tunnit jotka vielä ehdin ennen herätyskellon soittoa.

Aamulla käyn suihkussa myös siksi että silloin hiukset on tiptop juuri pestyinä ja rasvattomina, ja suorina töihin lähtöä varten. Nukkuessa pitkät hiukset menee myttyyn, takkuun ja rasvoittuu. Pesen ne joka aamu.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:

Samat sanat.
Ja jos illalla ennen nukahtamista miehen kanssa hikoillaan vaakamambossa, niin ei todellakaan ole aamulla fresh olo, jos olisin käyny illalla suihkussa lasten kanssa samaan aikaan. Enkö todellakaan mene keskellä yötä suihkuun seksin jälkeen vaan nukun ne muutamat tunnit jotka vielä ehdin ennen herätyskellon soittoa.

Aamulla käyn suihkussa myös siksi että silloin hiukset on tiptop juuri pestyinä ja rasvattomina, ja suorina töihin lähtöä varten. Nukkuessa pitkät hiukset menee myttyyn, takkuun ja rasvoittuu. Pesen ne joka aamu.

sama

Tuosta Helsingin Sanomat-jutusta tuli mieleen, että käyköhän täällä oikeasti säännöllisesti jotain toimittajia etsimässä juttuaiheita? Jotenkin tullut tosi paljon luettua lehdistä aiheista, joista täälläkin on paljon keskusteltu. Enkä siis tarkoita, että jos täällä puhutaan siitä että BB alkoi tms vaan että joku nostaa jonkin aiheen pinnalle (esim. tissit :D ) ja sitten lehdessä onkin että ''kaksplusmammat esittelevät rintavärkkinsä, mitä tämä kertoo suomalaisesta äitihahmosta, sukupuoliroolitutkija Vagina Emättinen?''

En käy joka ilta suihkussa, ehkä joka toinen päivä suihku tai sauna. En tunne oloani saastaiseksi vaan vallan normaaliksi :) Hiukseni eivät myöskään rasvoitu yhdessä yössä, mulle se olisi tosi epänormaalia :)

Normaalihygienia riittää meillä, ihokin kuivuu kun sitä alvariinsa hinkkaa :whistle:

Yhteistyössä