Käyttääkö kukaan pillereitä enää??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pilleri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käytin vielä kuukausi sitten.. Mulle sopi tosi hyvin. Voi sanoo ettei tullut mitään oireita. Kerkesin käyttää 1,5 vuotta.. Nyt vaavi ois tervetullut :heart: .. Nimimerkki mun pillereissä oli Mercilon.. Tosi vähähormoiset pillerit.. Suosittelen!

Me käytetään toistaiseksi vain kumia.. pojan syntymästä vuosi. En halunnut imetyksen aikana syödä mitään nappeja ja nyt ei olla sit vielä päätetty, että miten me aletaan ehkäiseen :) Varmaan mie taas ne napit laitan..

Mua pelottaa,et mitä kaikkea ne pillerit voi aiheuttaa.. Miksei niistä vaaroista kerrota tarkemmin lääkärissä. Noissa kierukoissakin oli vaikka mitä sivuvaikutuksia.. Kertokaa minkä merkkisiä pillereitä käytätte? Ja onko ne vaarallisia?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2005 klo 16:06 Pilleri kirjoitti:
Mua pelottaa,et mitä kaikkea ne pillerit voi aiheuttaa.. Miksei niistä vaaroista kerrota tarkemmin lääkärissä. Noissa kierukoissakin oli vaikka mitä sivuvaikutuksia.. Kertokaa minkä merkkisiä pillereitä käytätte? Ja onko ne vaarallisia?

No emmie nyt tiiä vaarallisesta... ylimääräisiä "lisäaineita" ne ovat kropalle, mutta onhan niitä jo vuosikymmeniä käytetty. Ja ei tässä nyt haluta ruveta lisääntymään oikein urakalla. Eikä seksiäkään oikein pois haluttais jättää ;)

Mie oon aina syönyt Tri-Minulet -nimisiä nappeja eikä oo mitään oireita tullut. Kaikille ei pillerit sovi, mun sisko sai hirveitä raivokohtauksia ja sen piti jättää pois.

Mitä sie pelkäät, että ne pillerit aiheuttaa? Jotain vakavampaa vai pientä sivuoiretta kuten pientä lihomista tms.?

No emmie nyt tiiä vaarallisesta... ylimääräisiä "lisäaineita" ne ovat kropalle, mutta onhan niitä jo vuosikymmeniä käytetty. Ja ei tässä nyt haluta ruveta lisääntymään oikein urakalla. Eikä seksiäkään oikein pois haluttais jättää ;)

Mie oon aina syönyt Tri-Minulet -nimisiä nappeja eikä oo mitään oireita tullut. Kaikille ei pillerit sovi, mun sisko sai hirveitä raivokohtauksia ja sen piti jättää pois.

Mitä sie pelkäät, että ne pillerit aiheuttaa? Jotain vakavampaa vai pientä sivuoiretta kuten pientä lihomista tms.?

Syöpää tai jopa hengenvaarallisia? Kuin kauan olet käyttänyt?

Ei nyt seksiä pois voi jättää,mut ku noista pillereistä ei tiedä.. Mietin muita keinoja.

Minulla käytössä Cerazette-minipillerit jotka aloitin viimeisimmän synnytyksen jälkitarkastuksessa. Hyvin on sopineet.

Kahdessa raskaudessani olen sairastunut hepatoosiin, niin yhdistelmäpillereitä en enää voi käyttää...ennen ensimmäistä raskautta käytin 10 vuotta Marvelon-yhdistelmäpillereitä ilman sivuvaikutuksia.

Ennen viimeisintä raskautta ehkäisynä oli Levonova-hormonikierukka, johon olin erittäin tyytyväinen =)

Minä olen käyttänyt noin 10-vuotta minulet-pillereitä. Taukoa oli vaan lasten odotusten aikana ja sit olen paria muuta kokeillut (laastarit,rengas) mut ei ole muut ollu niin hyviä ku nuo pillerit. Ei mitään ylimääräisiä oireita..

Yhteistyössä