Käyttääkö joku säännöllisesti askelmittaria?

Nalkuttava Talonmies

Aktiivinen jäsen
29.08.2007
28 309
0
36
Jaksatteko kuljettaa aina mukana? Seuraatteko tarkastikin, miten paljon askelia tulee?

Sain askelmittarin ja se on nyt ekaa päivää kaulassa. Epäilen kuitenkin, miten kauan se alkuihastuksen ja nörttimäisen analysoinnin jälkeen jaksaa kiinnostaa. Alussa varmaa tulee mielellään otettua vielä muutama askel lisää, mutta tuskin noin pidemmän päälle...

Kyllä minä ehkä mielummin seuraisin kuitenkin liikkumisen määrää kuin kaloreita, tärkeämpää on kyllä hyvä kunto. Mutta tosiaan en itsekään tiedä onko askelmittari mikään superjuttu. Meillä on sykemittari, johon saa pari käyttäjää - mies käyttää sitä, itse en. Ne remelit ovat liian epämukavia mulle. Askelmittari on yksinkertaisempi siihen nähden. Pulssia toki voisi olla kiva seurata.

Hyvä kun muistutit! :) Sain uuden mittarin joululahjaksi, mutta en ole ottanut sitä vielä käyttöön. Tällä viikolla tosin ei ole montaa askelta kertynyt, kun olen ollut sisällä koko viikon oksutautipotilaiden kanssa. Musta sillä on kiva mitata päivän aktiivisuutta. Jumpassa ja salilla käytän sit sykemittaria.

Meillä on työpuhelimessa askelmittari, joka meillä on yleensä päälle ihan mielenkiinnosta. Askelmääriä en muista, mutta parhaina päivinä olen paukuttanut sinne n. 18 km sen matka-arvion mukaan.

Silloin,kun olin ylipainoinen sain entiseltä anopiltani lahjaksi askelmittarin/sykemittarin tms..
Silloin jäin koukkuun siihen..aina oli pakko saada seuraavana päivänä paremmat askeleet :)
Nyt en tiedä edes missä vempele on.

[QUOTE="joo";25431048]Nokian Symbian-puhelimiin voi ladata Nokia Wellness Diaryn. Se laskee ja kirjaa automaattisesti askeleet. Siihen voi kirjata painot, alkoholit yms.

Suosittelen.[/QUOTE]
en halua kuljettaa puhelinta mukana ihan joka paikkaan. Wellness Diary ei nappaa yhtään. Mielummin vaikka sportstrackker

Yhteistyössä