Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:joskus tulee käytyä ja hartanit käytössä =)
Alkuperäinen kirjoittaja yksinyhdessä:En.. käyn ihan yksin mieluummin, ei jotenki oo musta asiallista viuhtoa vaunujen kans pitkin katuja, aika levottoman oloista ( mutta tää vaan mun oma mielipide taas, kukin juoskoon miten ja minkä kärryjen kans itse haluaa =) ...)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:joskus tulee käytyä ja hartanit käytössä =)
Onko hyvät juoksemista ajatellen?
Alkuperäinen kirjoittaja Nasse-setä:Alkuperäinen kirjoittaja yksinyhdessä:En.. käyn ihan yksin mieluummin, ei jotenki oo musta asiallista viuhtoa vaunujen kans pitkin katuja, aika levottoman oloista ( mutta tää vaan mun oma mielipide taas, kukin juoskoon miten ja minkä kärryjen kans itse haluaa =) ...)
Peesi
Alkuperäinen kirjoittaja iiris-77:Miten toi ratas/vaunujuoksu. Kattelin tos yks päivä yhtä naista, eihän siinä oikeen saa kunnon liikeratoja ainakaan kädet ja tuntu että juoksuasentokin oli mitä oli? Vai??
Ite odottelen jo hartaasti että esikoinen syntyy et pääsen taas juoksemaan mut taidan kyllä jättää vaavin juoksulenkin ajaksi kotiin.