Käytetyt lastenvaatteet/lelut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mulla on kamala vuori käytettyjä lastenvaatteita, leluja yms, joille pitäisi loytyä joku hyvä ja helppo myyntikanava/lahjoituspaikka. Kaikkea en ilmaiseksi halua antaa, sillä kotiäitinä tuloja ei juurikaan ole. Missä te saatte parhaiten myytyä, Facen myyntiryhmät, normi kirpputorit vai missä? Ja mitkä tahot yleensä ottaa ilmaiseksi vastaan?
 
Oon varmaan vanhanaikainen ja laiska, mutta kannatan edelleen ihan peruskirppareita (poikkeuksena ehkä jotkut merkkivaatteet, jotka voi mennä paremmin kaupaksi omissa ryhmissään). En jaksaisi kuvata kaikkea ja tehdä erillisiä ilmoituksia nettiin, postittaa tavaroita ja vääntää joka tuotteen hinnasta erikseen. Tavallisella kirpparilla ostaja tietää, mitä on hankkimassa eikä asiasta tarvitse käydä keskustelua enää jälkikäteen :)
 

Similar threads

Yhteistyössä