V
vierailija
Vieras
Mulla on kamala vuori käytettyjä lastenvaatteita, leluja yms, joille pitäisi loytyä joku hyvä ja helppo myyntikanava/lahjoituspaikka. Kaikkea en ilmaiseksi halua antaa, sillä kotiäitinä tuloja ei juurikaan ole. Missä te saatte parhaiten myytyä, Facen myyntiryhmät, normi kirpputorit vai missä? Ja mitkä tahot yleensä ottaa ilmaiseksi vastaan?