Käytättekö vauvalla huppareita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Tyttö sai kieltämättä aivan ihanan näköisen hupparitakin ja housut, vaaleanpunaiset tietty. :D
Vaan, se takki on tosi paksu just tuosta hupun, eli niskan kohdalta. En ole montaa kertaa sitä tytölle laittanut. Tuntuu -tai luulen sen tuntuvan epämukavalta päällä,, harmi vaan, koska se on kyllä ihanan näköinen. :/

Meinasin jo sanoo, että ei mutta onhan tolla 9kk ikäisellä Puman hupparitakki ja siihen sopivat housut. Eli on käytetty. Mutta toi huppu ei haittaa yhtään. Jos on kovin paksu ja tönkkö niin voi olla kurja.

Meidänkin vauva sai sellaisen, ja käytti sitä yhden kerran automatkalla, siten että huppari suojasi päätä ja oli suorana. Minusta tuntui kamalalta laittaa se huppumytty pienen kaulan alle noin normaalissa käytössä.

Meni sitten tosi uusi huppari ja sen housut eteenpäin.

Siis jo koossa 80, ehkä jopa 74, ja siitä ylös päin ihan toimiva, mutta meidän saama huppari oli kokoa 68 ja jäi käyttämättä siinä pikkuvauva-vaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Meidänkin vauva sai sellaisen, ja käytti sitä yhden kerran automatkalla, siten että huppari suojasi päätä ja oli suorana. Minusta tuntui kamalalta laittaa se huppumytty pienen kaulan alle noin normaalissa käytössä.

Meni sitten tosi uusi huppari ja sen housut eteenpäin.

Just tuo mytty häiritsee minua ainakin, saattaahan se olla ettei vauvaa haittaa lainkaan. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Kyllä minä olen noita huppareita käyttänyt, huppu on kätevä laittaa päähän tarvittaessa. Erityisesti pidän noita huppareita kyläilyvaatteina.

No juu, kyläillessähän tuota voisikin käyttää. Me vaan ei kovin paljoa kyläillä tällä laumalla. :D Neuvolakäynnille siis varaan tuon ihanuuden. :D

Meinasin jonkun semmoisen hankkia ulos tuon toppapuvun alle. En ole löytäny mistään sopivan pientä hattua, joten ajattelin, et kypärämyssy + tuo neulehattu + hupparin huppu + toppahaalarin huppu (joka on vähän löysähkö..) ois sopiva yhdistelmä..

Yhteistyössä