Käytätkö merkkivaatteita siis esim gant, peak, burberry, lacoste

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä toi Peak tekee tossa listassa? Mainitsemistasi mulla on ainoastaan Gantin jotain vaatteita (tosin eihän Gant-kaan mikään huippumerkki ole, itsekin ilmoittavat myyvänsä keskihintaisia vaatteita). Burberryn vaatteista voisin kuvitella käyttäväni jotain, missä ei ole sitä kammottavaa ruutukuosia. Ja Lacosten vaatteita mulla ei ole ikinä ollut. Viimeksi olen kuullut ko. merkistä kultaisella 80-luvulla. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Mitä toi Peak tekee tossa listassa? Mainitsemistasi mulla on ainoastaan Gantin jotain vaatteita (tosin eihän Gant-kaan mikään huippumerkki ole, itsekin ilmoittavat myyvänsä keskihintaisia vaatteita). Burberryn vaatteista voisin kuvitella käyttäväni jotain, missä ei ole sitä kammottavaa ruutukuosia. Ja Lacosten vaatteita mulla ei ole ikinä ollut. Viimeksi olen kuullut ko. merkistä kultaisella 80-luvulla. :)

siis lacosteesta? tervetuloa 2000-luvulle. Et ilm ole nähnytkään lacosten kenkiä? joita myydään joka kenkä kaupassa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä toi Peak tekee tossa listassa?

Helvetin kallis ja laadukas merkki, jollet ole sattunut huomaamaan.

Tosiaakin, haha!!! myydään intersportissa. ei todellakaan ole kallis. puolet halvempi kuin reimatec tai raiski

Ei muuten ole! Colleget maksaa 65 euroa, takit yli 300 e!

Mitä toi Peak tekee tossa listassa?

Helvetin kallis ja laadukas merkki, jollet ole sattunut huomaamaan.

Tosiaakin, haha!!! myydään intersportissa. ei todellakaan ole kallis. puolet halvempi kuin reimatec tai raiski

Ei muuten ole! Colleget maksaa 65 euroa, takit yli 300 e!

Juu, mut nii maksaa reimatecitkin(aikuisten takkia ja housuja et saa alle 200e) ja raiskit.

Yhteistyössä