Käytätkö lapsillasi tällaisia vaatteita? (sis. linkin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettijä

Vieras
Huutista selatessa huomasin, että vastaavia vaatepaketteja siellä pilvin pimein, muttei niissä juuri huutoja ole.

Käyttäkö kukaan enää lapsillaan tällaisia ns. perusvaatteita vai pitääkö olla merkkivaatteita tai sitä viimeisintä muotia? Miten teillä?

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=96364245

no miksi ei, kyllä tollaset collegehousut on hyviä, mut noi farkut on kauheen karseen kamalat...siksi niitä ei varmaan huudella kun siellä on muutama kiva ja sit miljoona epäkäytännöllistä

muuten joo,mutta nuo on aika reippaasti jo haalistuneet,niinkun nuo tuommoiset vaatteet tuppaavat tehä jo ekan pesun jälkeen.
käytettyjä alushousuja en laittais pojalleni,enkä tuommosia toppahattuja ja lippiksetkin ihan kuluneet.

Juu, tuollaista ihan tavallista settiä meilläkin käytetään- tosin nuo farkut on kyllä epäkäytännölliset - ei meillä yksikään pojista oo tykänny farkkuja pitää - verkkareilla ja collegehousuilla mennään mieluummin.

No en käyttäs.. Tai oli tuossa muutama, jotka menis mummola/varavaatteina. kovin oli kuluneen ja vanhan näkösiä. Karsee se kevyttoppatakki ja lakit :/ Vanhat siis iältään vanhat farkutkin on aika monesti melkoisen jäykät, uudemmissa pehmoisempaa materiaalia. Eli en ostas.

Oon huomannu tuolla ostetaan puolella, että pitäis olla vaan retroa ja uusretroa. Tai sit jotain H&M:a tai Lindexiä , froteeta yms Ja sit kun vahinngossa tarjoot jotain muuta kuin uutta tai retroa niin ollaan niin töykeitä tai sit ei laiteta ollenkaan viestiä ettei kiinnostakaan! Enää en tarjoa kellekään mitään lapsen vanhoja ( erittäin hyväkuntoisia ) vaatteita vaikka olen niistä uusina itse pitkän sentin maksanut, vien uffille tai "pelastuspartiolle" !

En kyllä huutais noita, alushousuja käytettyina ja sit ei mitenkään kivoja noi vaatteet. Noi ensimmäiset bodyt menis. osa, kuten toi takki ja osa farkuista vois olla 80-luvun lopultakin, en pitäis lapsellani.

Alkuperäinen kirjoittaja miettijä:
Huutista selatessa huomasin, että vastaavia vaatepaketteja siellä pilvin pimein, muttei niissä juuri huutoja ole.

Käyttäkö kukaan enää lapsillaan tällaisia ns. perusvaatteita vai pitääkö olla merkkivaatteita tai sitä viimeisintä muotia? Miten teillä?

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=96364245

Ihan tavan vaatteita mutta alkkareita en ostaisi toisen käyteetynä.

En käyttäisi. Ensinnäkin meillä on vain tyttöjä... Mut mä olen tosi tarkka siitä. että farkut ovat mukavat jalassa, eikä nuo näyttäneet sellaisilta. Ja muutenkin niin kuluneita, kirpparilta saa nykyään niin hyvää tavaraa halvalla, ettei köyhänkään tarvitse kuluneita pitää, jos vaan viitsii etsiä. Ensimmäiset kaksi bodya ihan jees.

No eipähän kalliita ole, ja kyllä mä käyttäisin, ei meillä lapset välitä onko merkkivaate vai ei. Ja itse ostan sellaisia mitkä on nättejä ja kivoja, merkistä riippumatta.

Yhteistyössä