Käyrä kalu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja parhaat asennot?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

parhaat asennot?

Vieras
Uudella miesystävälläni on käyrä kalu, normaalikokoa, ylöspäin käyrä seisoessaan.
Mikä olisi paras (parhaat) asennot orgasmin kannalta. ei ole vielä löytynyt sopivaa asentoa. Enkä muutenkaan ole kovin orkkuherkkä.

No jos "ylöspäin käyrä" tarkoittaa että käyrä osoittaa napaan päin (eli ei käyristy vasemmalle tai oikealle) niin eiköhän se ole plussaa lähes kaikissa asennoissa joissa ollaan kasvot vastakkain. Näin mä luulisin, mutten tiedä kun en ole juuri tuonlaiseen käyrään törmännyt :)

Alkuperäinen kirjoittaja naapurin tyttö:
No jos "ylöspäin käyrä" tarkoittaa että käyrä osoittaa napaan päin (eli ei käyristy vasemmalle tai oikealle) niin eiköhän se ole plussaa lähes kaikissa asennoissa joissa ollaan kasvot vastakkain. Näin mä luulisin, mutten tiedä kun en ole juuri tuonlaiseen käyrään törmännyt :)

Juuri niin, eli napaan päin käyrä. Ollaan koitettu jo lähetyssaarnaaja-asentoa, siten että mies hivuttautuu mahdollisimman ylös päälläni, hyvältä on tuntunut, mutta orkkua ei vaan tule. Takaapäin sattui s****nasti.

onko hurjaa että minun on runkattava keskimäärin 1,5 orgasmia päivässä. Elän kyllä parisuhtteessa naiseni kanssa mutta en ole rohkaistunut kertomaan ongelmaani. Olenko seksiriippuvainen?

Alkuperäinen kirjoittaja ap..:
Juuri niin, eli napaan päin käyrä. Ollaan koitettu jo lähetyssaarnaaja-asentoa, siten että mies hivuttautuu mahdollisimman ylös päälläni, hyvältä on tuntunut, mutta orkkua ei vaan tule. Takaapäin sattui s****nasti.

No eipä läheskään kaikki naiset saa pelkällä panemisella orkkua vaikka olisi miten käyrä tai iso tai pieni.

Hiero itseäsi samalla tai anna miehen tehdä. Vähän mielikuvitusta peliin.

Alkuperäinen kirjoittaja sohfvfiss:
Millainen on se puolikas orgasmi ja miltä se tuntuu?

hehhee. vähän asian vierestä mutta tuli mieleen 'entinen tyttö' joka antoi ilman kumia, sitten laulamaan ympäri kyliä että "kauheeta, mä tulin melkein raskaaksi!".

Onkohan EU:lla direktiiviä siitä, miten käyrä kalu saa olla?

Nythän kurkutkin saavat olla käyriä, joten olisi suuri vääryys, jos kaluilla olisi tuollainen direktiivi vielä voimassa, jossa käyrät kalut pitäisi pitää sepaluksen sisäpuolella.