Peniksen koon merkitys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitoQ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Terve! Mulla on naiseni mielestä pitkä ja paksu muna, mitattuna 22 cm ja 6 cm eli kai sitten on kookas. Ripittäydytään tässä nyt vähän. Koko ikäni, ennen naistani olen vähät välittänyt onko nainen neitsyt, kokematon, mitä vaan. Aina ajanut huvikseni täysillä kun tiennyt että varmasti muistaa mun mahtikullin koko loppuelämänsä. Kokemattomat ja viattomat tyttöset vinkuivat eniten! Olinpa tyhmä joskus....

Kuitenkin yksi nainen jonka ensimmäinen poikaystävä olin, tuli muutaman vuoden päästä jälkeenpäin sanomaan, että ei ole vastaavanlaista tullut enää vastaan, että mun jälkeen toiset miehet eivät ole tuntuneet miltään eikä hän enää saa sisältä koska tottui ainakaan todella isoon. Repikää siitä pienimunaiset miehet!

Näin laajan empiirisen tutkimuksen pohjalta voimme täysin aukottomasti todeta, että tämä on absoluuttinen totuus ilman virhemarginaaleja! Että ihan yksi sun todella laajasta otannasta on näin sanonut. Olet hauska mies!

Mulle myös tuttu toi, että ei meinaa mahtua. Joskus jäänyt hommat tekemättä. Mä huseerasin naisten kanssa 10 vuotta 3-5 iltaa viikossa( liki joka ilta eri nainen). Työni mahdollisti poikkeuksellisen varman menekin neitien parissa. Kun peltoa on kyntänyt noin paljon tulee hyvin selväksi se, että on naisia, joille koolla on merkitystä ja niitä joille ei ole. Toiset piti isosta, toiset ei.Yhtälailla on naisia, jotka saavat orgasmin kaikilla herkuilla nopeasti ja vaivatta. On niitäkin, jotka vaativat paljona aikaa ja vaivaa. Viimeinen ryhmä on se, joka ei saa sen enmpää vagina- kuin klitorisorgasmia yhdynnässä vaikka ajelisit sinne täysperävaunurekkaa poikittain keväästä ensilumille, joten se siitä.

Mikään höpsisvatkain mittoineen ei ole autuaaksi tekevä. Tulet huomaamaan.
Mielenkiintoinen huomio on se, että eräs ystäväni, joka on tunnettunaistenmies ja vielä tunnetumpi hyvin vaatimattomasta varustuksestaan saa puimahommissa naiset puhumaan kielillä. Höyry purkautuu korvista. Käsittämätöntä, mutta totta.

On ollut runsaasti naisia viimeiset parisenkymmentä vuotta. Usein on käynyt niin, että joku mimmi/nainen (huvittavaa, itse olen 35 ja naisia 16-50 v skaalassa) tullut sanomaan että on kuullut että minulla on iso ja että haluaisin kokeilla. Ja ilmeisesti laittanut sanaa eteenpäin. Mikäs siinä, kyllä naisen jalkoväli maistuu aina, tosin kiva kun on valinnanvaraa ja voi valita mieleisimmät. Kuningasfiilis. Kruunu päässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Paksumunamies:
On ollut runsaasti naisia viimeiset parisenkymmentä vuotta. Usein on käynyt niin, että joku mimmi/nainen (huvittavaa, itse olen 35 ja naisia 16-50 v skaalassa) tullut sanomaan että on kuullut että minulla on iso ja että haluaisin kokeilla. Ja ilmeisesti laittanut sanaa eteenpäin. Mikäs siinä, kyllä naisen jalkoväli maistuu aina, tosin kiva kun on valinnanvaraa ja voi valita mieleisimmät. Kuningasfiilis. Kruunu päässä.

Ja heräsit sitten se tavallinen pippeli kädessä.

Juu, täytyy ihmetellä tuota. Minullakin on melkoisen iso, eikä naiset siitä noin innokkaasti ole puhuneet eteenpäin, että tultaisiin kerjäämään oikein. Korkeintaan hymyilyä olet kokenut baarissa tms. Harvinaista on, että nainen suunsa avaa, jos haluaa seksiä. Usein jäävät ilman kokonaan, kun ovat niin ujoja.

Kyllä, iso tai siis todella paksu tuntuu todella hyvältä, ei ehkä rajusti mutta kun saan sisääni paksua (lue: todella paksua), tuntuu siltä että tulen ihan koko ajan alusta asti, vaikka omat paikkani eivät tietääkseni järjettömän isotkaan ole. Täyttää ihanasti eli pienempiin en enää todellakaan vaihda!

Nykyisellä miesystävälläni on myös todella paksu eli tuollainen 6 cm (joo, oli ihan pakko mitata :)) ja tuntuma vienyt niiiin taivaisiin...

Alkuperäinen kirjoittaja Myös iso:
Mikään höpsisvatkain mittoineen ei ole autuaaksi tekevä. Tulet huomaamaan.
Mielenkiintoinen huomio on se, että eräs ystäväni, joka on tunnettunaistenmies ja vielä tunnetumpi hyvin vaatimattomasta varustuksestaan saa puimahommissa naiset puhumaan kielillä. Höyry purkautuu korvista. Käsittämätöntä, mutta totta.

Ystäväsi on ollut kielimiehiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen isolla N:llä:
Nykyisellä miesystävälläni on myös todella paksu eli tuollainen 6 cm (joo, oli ihan pakko mitata :)) ja tuntuma vienyt niiiin taivaisiin...

On se hyvä tietää, että se koko vie taivaisiin. En kyllä koskaan ole onnistunut seksissä niin, ettei nainen olisi saanut - en ikinä. Pari kertaa ollaan lopetettu, kun toinen on muistellut vaikka päivällä sattunutta ikävää juttua, ollaan halittu naisen itkiessä ja nukuttu romanttisesti tai jatkettu panolla. Olen vaan aatellut, että minulla on normaalia seksiä, ei mitenkään erikoista. Millaistakohan se seksi on oikein pienimunaisilla? Tuimaa tuijotusta naisen suunnalta tai ilme, josta näkee vain halun nukkua sittenkin seksin sijaan? Nyt kun tarkemmin miettii, en osaa edes kuvitella, miten huonoa seksi voisi olla.

Mitäköhän kävis jos herra miesnäkökulmalla olisikin "normimuna" (tilastot on tilastoja, mutta vähän alle 15cm on normi niiden mukaan, ja siihen uskon) niinkuin minulla?
Ei varmaan olisi kovin hyvää se seksi, nainen ei ainakaan tyydyttyisi. :D

Ei se ole siitä kalusta kiinni, vaan kaikesta muusta. Ei ole tyttöystävä jäänyt kertaakaan ilman orgasmia, aluksi se kyllä piti ihan sormin tuottaa, mutta nyt alkaa onnistua pelkällä pikkuveljellä (n. 10 kertaa tämän kanssa seksiä harrastettu). Seksi muutenkin hyvää, ei mitään 5min pikapanoja ilman esileikkiä, vaan kunnon lämmittely, pitkä akti ja lopuksi aina kunnon orgasmi. Ja "pienellä" ei voi harrastaa hyvää seksiä?

Joo. Tilastojen mukaan toi alle 15 cm on lähempänä totuutta.

Mun on pakko olla ihan samaa mieltä edellisen herrasmiehen kanssa kaikessa. En usko, että vaikka olen järeämmällä varustuksella siunattu, olisi sillä ollut läheskään niin paljon tekemistä kumppanieni nautinnon kanssa, kuin kaikella muulla. Joissain asioissa se ehkä hieman auttaa ja joissa siitä on harmia. Autuaaksi se ei tee, vaikka jotkut itseään ja kaluaan persettä myöten täynnä olevat niin omassa pienessä mielessä luulevat. Moni isommista äijistä turvautuu siihen kokoasiaan niin sokeasti, että huomaamattaan tarjoaa hiton itsekästä ja surkeaa seksiä. Nuorempana tuli tähän itsekin typeryyksissäni sorruttua.
Kyllähän naisen saa isolla huutamaan kun alkaa survomaan. Huutako nautinnosta, onkin välillä toinen tarina. Naisa on moneen junaan.

Kokoon perustuva mustavalkoinen "muka totuuksien" latelu on ihan perseestä. Yhtähyvin vois kai väittää, että Saku Koivu on huono pelaaja, kun se on lätkäpelaajaksi niin pieni eikö totta? Jos joku nainen vaatii saada tavaran täydeltä fine! Ei naisen kuitenkaan kannata täällä alkaa liputtelemaan, että hänen oma tavaransa ja kokemus pohjansa tarjoaa standardit koko naispopulaatiolle.

Mä tykkään isoista rinnoista ja mun paras frendi pienistä. Mun vaimolla on aika pienet rinnat, mutta loistavasti ollaan pärjätty niilläkin!

Alkuperäinen kirjoittaja miesnäkökulma:
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen isolla N:llä:

On se hyvä tietää, että se koko vie taivaisiin. En kyllä koskaan ole onnistunut seksissä niin, ettei nainen olisi saanut - en ikinä. Pari kertaa ollaan lopetettu, kun toinen on muistellut vaikka päivällä sattunutta ikävää juttua, ollaan halittu naisen itkiessä ja nukuttu romanttisesti tai jatkettu panolla. Olen vaan aatellut, että minulla on normaalia seksiä, ei mitenkään erikoista. Millaistakohan se seksi on oikein pienimunaisilla? Tuimaa tuijotusta naisen suunnalta tai ilme, josta näkee vain halun nukkua sittenkin seksin sijaan? Nyt kun tarkemmin miettii, en osaa edes kuvitella, miten huonoa seksi voisi olla.

Jaa, että millaista on seksi pienimunaisella ?
Omasta puolestani voin sanoa, että todella nautinnollista. Oikeilla asennoilla ja sopivilla luovilla toimenpiteillä pienikin napero tuntee pillun ihanuuden. Naisen suu ja käsi on jotain taivaallista, ei se ole koosta kiinni. Peppuakin saa, kun kalu on ohut, niinkuin minulla.

Tämä kuulostaa ihan varmasti sikamaisen itsekkäältä, mutta en minäkään oikein tiedä, miltä se "huono seksi" sitten tuntuisi ? Myös minä kuvittelen saavani ihan normaalin tuntuista seksiä. Tosin itse joudun aika paljon pitämään ohjia käsissäni että toiminta etenisi.

Huono seksi on sellaista, ettei tunne mielihyvää, tuntuu enemmän velvollisuudelta antaa kuin mukavalta, ei see orgasmia, voi tehdä kipeääkin, alkaa itkettää ja sen sellaista. Tähän vaikuttaa aika paljon toisen persoonallisuus - jos toinen on ääliö, joka on pettänyt ja sanonut ikävästi, ei se seksikään suju enää.

Keskihuono seksi on sitä, että tuntuu, mutta loppuu liian nopeasti. Mies tulee niinsanotusti reisille. Pieni ohut muna (<10cm) kumin sisällä ei tunnu juuri, ja jos mies painaa sen 2-3 minuuttia eikä ole ehtinyt naista ensin lämmitää juurikaan, ei tuo seksi kyllä mitään kaihoisia mielikuvia jätä vaan lähinnä turhautumista. Isonkin munan kanssa voi käydä huonosti: parikin kertaa satunnaispanolla ollut todella suuri, ja mikä voikaan olla isompi pettymys kuin 2-3 työntöä ja laukeaminen. Mitäs hittoa siinä tekee, kun toisella jo ihan löysä, ja omat himot vasta käynnistymässä.

Ei pikapanolta kannata suuria odottaa. Miehelle ainakin saaminen on isompi juttu kuin varsinainen akti. Oma logiikkani on tosi ristiriitainen. Pikapano on huora, johon lasti tyhjennetään mahdollisimman itsekkäästi. Myös tunnetusti antava nainen on valmiiksi yhdentekevä jota ei edes yritä tyydyttää.

Jos naisesta toivoo pitkäaikaisempaa suhdetta, niin silloin yrittää enemmän. Oma kokoni on xs ainakin kondomien suhteen. Koosta sain kuulla useinkin pikapanoilta, että isompi tuntuisi paremmalta. Nyt vakisuhteessa peniksen koko ei tunnu haittaavan, koska fiilikset ovat paremmat heti alussa ja yritystäkin on oman kullan kanssa ihan tosissaan. Mieltymyksetkin oppii tuntemaan vasta harjoittelun jälkeen.

Pidän jotenkin naurettavana, että huono seksi johtuisi jostakin peniksen koosta tai jostain muusta yksittäisestä ominaisuudesta. Kiihottumiset tapahtuvat aivoissa, johon taas vaikuttaa yhteensopivuus eniten. Jos joku nyt tajuaa..

Taitaa olla niin että mihin on tottunut, niin ei vaihtaisi huonompaan seksinkään suhteen. Ainaskin oma vaimoni on antanut ymmärtää ettei pienempään enää tyytyisi, kun on ison makuun päässyt ja saanut koulutettua mieleisekseen. Pitkää, paksua ja piiiiiiitkäääääään. Siinä kolme hyvää P:tä.

Alkuperäinen kirjoittaja smallsize:
Jos naisesta toivoo pitkäaikaisempaa suhdetta, niin silloin yrittää enemmän. Oma kokoni on xs ainakin kondomien suhteen. Koosta sain kuulla useinkin pikapanoilta, että isompi tuntuisi paremmalta. Nyt vakisuhteessa peniksen koko ei tunnu haittaavan, koska fiilikset ovat paremmat heti alussa ja yritystäkin on oman kullan kanssa ihan tosissaan. Mieltymyksetkin oppii tuntemaan vasta harjoittelun jälkeen.

Niin, kyllähän se nainen jääkin pikapanoksi, jos tuollaisia huutelee ääneen.

Itse en ole kommentteja saanut, vaikka on n. kokoa 12/3,5. Mutta varmasti osa tykkää isommasta.

Ei pikapanolta kannata suuria odottaa. Miehelle ainakin saaminen on isompi juttu kuin varsinainen akti. Oma logiikkani on tosi ristiriitainen. Pikapano on huora, johon lasti tyhjennetään mahdollisimman itsekkäästi. Myös tunnetusti antava nainen on valmiiksi yhdentekevä jota ei edes yritä tyydyttää.

Pidän jotenkin naurettavana, että huono seksi johtuisi jostakin peniksen koosta tai jostain muusta yksittäisestä ominaisuudesta. Kiihottumiset tapahtuvat aivoissa, johon taas vaikuttaa yhteensopivuus eniten. Jos joku nyt tajuaa..

hyvä seksi vaatiikin parisuhteen ?
Suuri sinkkujen ryhmä vaan haaveilkoon hyvästä seksistä ?

Alkuperäinen kirjoittaja Elikkäs se:

Ei kai kukaan tässä niin ole väittänyt.

Mutta onhan se nyt keskimäärin niin, että monesti enemmän oppii nauttimaan kun toista tuntee hiukan enemmän. Kemiat harvoin kohtaavat satunnaisseksissä niin, että kumpikin nauttisi kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja daddO:
Alkuperäinen kirjoittaja Elikkäs se:

Ei kai kukaan tässä niin ole väittänyt.

Mutta onhan se nyt keskimäärin niin, että monesti enemmän oppii nauttimaan kun toista tuntee hiukan enemmän. Kemiat harvoin kohtaavat satunnaisseksissä niin, että kumpikin nauttisi kunnolla.

jotenkin väärin, jos nauttii enemmän isosta kalusta, kuin pienestä ?
Siis ihan ilman mitään parisuhdekemioita ?

Yhteistyössä