P
Paksumunamies
Vieras
Terve! Mulla on naiseni mielestä pitkä ja paksu muna, mitattuna 22 cm ja 6 cm eli kai sitten on kookas. Ripittäydytään tässä nyt vähän. Koko ikäni, ennen naistani olen vähät välittänyt onko nainen neitsyt, kokematon, mitä vaan. Aina ajanut huvikseni täysillä kun tiennyt että varmasti muistaa mun mahtikullin koko loppuelämänsä. Kokemattomat ja viattomat tyttöset vinkuivat eniten! Olinpa tyhmä joskus....
Kuitenkin yksi nainen jonka ensimmäinen poikaystävä olin, tuli muutaman vuoden päästä jälkeenpäin sanomaan, että ei ole vastaavanlaista tullut enää vastaan, että mun jälkeen toiset miehet eivät ole tuntuneet miltään eikä hän enää saa sisältä koska tottui ainakaan todella isoon. Repikää siitä pienimunaiset miehet!
Kuitenkin yksi nainen jonka ensimmäinen poikaystävä olin, tuli muutaman vuoden päästä jälkeenpäin sanomaan, että ei ole vastaavanlaista tullut enää vastaan, että mun jälkeen toiset miehet eivät ole tuntuneet miltään eikä hän enää saa sisältä koska tottui ainakaan todella isoon. Repikää siitä pienimunaiset miehet!