käykö teille koskaan niin, että jämähdätte katsomaan telkkarista ..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie2

Aktiivinen jäsen
30.08.2010
5 694
1
36
.. jotain ihan ihmeellistä ohjelmaa ja mietitte itsekin, että wtf,mutta kummiskin pakko kattoo loppuun ?!

Mulle kävi tänään niin. kakkoselta tuli joku lyhyt elokuva jossa tuija piepponen oli vanha (eläkeikäinen!) leskirouva, jonka naapuritalon teinipoika pani paksuksi .
ihan loistava aivojen tyhjennys kyllä :D

Hei, mulle kävi tuon leffan kanssa ihan sama juttu :D Istuin hetkeks soffalle ja surffailin kanavia, eikä tarkotus todellakaan ollut jäädä katsomaan telkkaria, mutta se leffan oli niin omituinen, että oli ihan pakko katsoa loppuun se :D Käy mulle tuota kyllä muutenkin. Kerran jäin möllöttämään jotain aasialaista pätkää ja se vasta outo olikin!

[QUOTE="Hei";21942035]Hei, mulle kävi tuon leffan kanssa ihan sama juttu :D Istuin hetkeks soffalle ja surffailin kanavia, eikä tarkotus todellakaan ollut jäädä katsomaan telkkaria, mutta se leffan oli niin omituinen, että oli ihan pakko katsoa loppuun se :D Käy mulle tuota kyllä muutenkin. Kerran jäin möllöttämään jotain aasialaista pätkää ja se vasta outo olikin![/QUOTE]

no ihan samoin mulle kävi ! siinä vaiheessa kun teinipojan käsi oli piepposen paljaalla tissillä saunakamarissa, tiesin että pakko tää on kattoo :D