T
tiitu
Vieras
Onko kenenkään teidän lapsi sairastanut? Millä oireilla alkoi ja nouseeko tulehdusarvot heti ja kuinka korkeaksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:sanon suoraan että ei ole mutta epäilys oli, poikamme sairasti ihottumaa jota ei vielä tänäkään päivänä ole selvitetty että mikä oli mutta epäilivät kaikkea, päällimmäisenä oli tuo kawasakintauti..mutta lääkärit tulivat siihen tulokseen että se EHKÄ oli sittenkin lääke aineallergia, ei tiedetä siis mikä pojalla oli...
ja tässäpä kuva siitä ihottumasta...
http://www.aijaa.com/v.php?i=2913909.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja tiitu:Kiitos vastannille. Mä itse oon ruvennu miettimään kyseisen taudin mahdollisuutta. Meillä oireina ollut nyt 5 päivää korkea kuume, tulirokon tapainen ihottuma, kurkku aivan punainen ja arka, silmät tulehtuneet,....mutta taudille olennaista "mansikkakieltä" ei ole tullut ja crp oli 38. Olen itse sairastanut taudin pienenä muttä äitini ei enää muista kaikkia oireitani. Olen kyllä sanonut lääkärillekkin "epäilyni" ja saan tänään taas lisää koetuloksia.