Kuinka pitkä väli ollut pisimillään siinä, että seuraava perheen lapsista on sairastunut vesirokkoon ,kun edellinen on siitä jo parantunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jossu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jossu

Vieras
meillä perheessä useampi lapsi, joista kukaan ei ollut sairastanut vesirokkoa. nyt on yksi sairastanut, näpyt menneet ruvelle jo 4 päivää sitten, tauti alkoi 2vkoa sitten. eikä vieläkään kellään muulla näy merkkejä vesirokosta. mä oon kuvitellu, et se on semmonen tauti, joka tarttuu satavarmasti kaikkiin samassa taloudessa oleviin sairastamattomiin, mutta eipä vielä ainakaan näytä siltä...??

Alkuperäinen kirjoittaja jossu:
meillä perheessä useampi lapsi, joista kukaan ei ollut sairastanut vesirokkoa. nyt on yksi sairastanut, näpyt menneet ruvelle jo 4 päivää sitten, tauti alkoi 2vkoa sitten. eikä vieläkään kellään muulla näy merkkejä vesirokosta. mä oon kuvitellu, et se on semmonen tauti, joka tarttuu satavarmasti kaikkiin samassa taloudessa oleviin sairastamattomiin, mutta eipä vielä ainakaan näytä siltä...??

Perheen sisällä on osaa sanoa, mutta poikani hoitopaikassa sairastui ensi tytär vesirokkoon, hänen pikkeveljensä ehkä kolme viikkoa myöhemmin ja vasta sitten poikani, ja ja siitäkin vasta 3-4 vkoa myöhemmin.
Eli tytön sairastumisesta meni viikkoja ennen kuin poikani sairastui.

Uusimmat

Yhteistyössä