kävin tänään pitämässä vihaisen puhuttelun tytärpuolen kiusaajalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paska äitipuoli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mun mielestä on hienoa, että joku tässä maailmassa välittää tytärpuolestaan niin paljon, että käy itse pitämässä puhuttelun kiusaajalle! Jos minun perheenjäseneni tulisi kotiin pahoinpideltynä ja vaatteet rikki, niin varmaan kävisin itsekin vähän keskustelemassa tekijän kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
sanoin kiusaajalle, että teillä on vielä kaikki mahdollisuudet ystävyyteen, se on sinusta kiinni.

Nyt mä en tajua...tehän kielsitte tyttöänne olemasta enää missään tekemisissä tämän tytön kanssa?
Miten heillä sitten muka olisi enää mitään mahdollisuuksia ystävyyteen?
Ei sillä, että mun mielestä heidän pitäisi ystäviä tai edes minkäänlaisia kavereita ollakaan, mutta tuo on ristiriitaista.

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
sanoin kiusaajalle, että teillä on vielä kaikki mahdollisuudet ystävyyteen, se on sinusta kiinni.

Nyt mä en tajua...tehän kielsitte tyttöänne olemasta enää missään tekemisissä tämän tytön kanssa?
Ei sillä, että mun mielestä heidän pitäisi ystäviä tai edes minkäänlaisia kavereita ollakaan, mutta tuo on ristiriitaista.

Mutta kun asiat menevät siihen pisteeseen, ettet halua ymmärtää vaan olla vain eri mieltä (ja toki aina oikeassa ), niin en ihmettele tätäkään viestiäsi.

Jos toinen lapsi jatkuvasti käyttäytyy ikävästi omaa lasta kohtaan, varmasti jokainen kehottaa välttelemään tämän ikävästi käyttäytyvän seuraa. Minä ymmärsin, että ystävyys on tuon toisen tytön käytöksesti kiinni, mikäli hän osaa olla ystävä, ystävyyttä hän myös saa. Luulen, että aika moni muukin ymmärsi saman.

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:

Ihme tinkaaja. Mikä tarve sulla on esittää neropattia joka asiassa. Ei tarvitse mulle vastata, mutta mieti itse rauhassa.=)

Minä ymmärsin tuon niin, että tuolla käytöksellä tytön kaverina ei voi olla, mutta jos käytös muuttuu, niin tilanne on ihan täysin eri. Noin niin kuin rautalangasta kietoen....

Ap, jos olet "langoilla", ja luet vielä tätä, niin toivottavasti joskus tulet kertomaan kuinka tässä asiassa kävi...

Toivottavasti tyttärenne saa koulurauhan, ja asiat menevät parhain päin!

Yhteistyössä