Kävin lääkärissä ja nyt mieliala ihan masentunut. Asia koske siitä hlvetin HPV:tä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehkä se lääkäri ei nyt Venakon mielestä ansainnutkaan kallista lahjaansa kun ei pystynyt kertomaan suoraan että Venakko ei tule kuolemaan hpv:n aiheuttamaan syöpään...

Mahtaa sinun vauvasi kärsiä nyt kohdussa ja etenkin synnyttyään...kärsiä sinun hemmetinmoisesta stressistä!! RAUHOITU, hemmetti soikoon. Jos et ajattele itseäsi niin ajattele syntymätöntä lastasi!

Voi todella rauhoittava teksti. En valitettavasti osaa rauhoitua, olen jo väsynyt että en saa oikea tietoa. Ei tämä vaan voi olla todellista. Eikä minulla ole pää sekaisin. Mun mieskin on väsynyt ja vihainen että jokainen sano mitä halua. Siks hän halua löytä joku yks ja luotettava lääkäri joka tutki kaiken ja saan kaikki vastaukset, ettei tarvi arvailla että ensiksi vaaraton ja sitten pelotellaan vaarallinen ja aina joka kerta uus diagnoosi ja uudeet tulokset. En enää tiedä päästäkö ne niitä keksi vai

uskon että aikamonelta naiselta on leikattu solumuutoksia kohdunsuulta. Ei ole tätä päivää kuolla kohdunkaulan syöpään hyvien seulontojen ansioista! lopeta stressaus!

uskon että aikamonelta naiselta on leikattu solumuutoksia kohdunsuulta. Ei ole tätä päivää kuolla kohdunkaulan syöpään hyvien seulontojen ansioista! lopeta stressaus!
kyllä mä sen tiedän, mua silti pelottaa taas koska mun päähän on tungittu niin paljon ristiriitaista tietoa. Miten lääkärit voivat olla edes sellaisia. Onko tämä vain minulle noin käy?

Mä haluan tietä että mistä voi hakea sen alan asiantuntija, joku lääkärikeskus naiselle, joku hyvää tai paras, ei väliä missään. Myös haluan sairaalasta pyytä paperit ja nekin ota mukaan ja mennä hyvälle lääkärille

Mietipä Milanna.
Sinä kun olet noin huolissasi ja hysteerinen terveydentilaasi koskien:
- oletko koskaan huolissasi muista?
- jos oma terveytesi merkitsee jotain niin miks elit niinkuin elit?
- tuleeko isoa vahinkoa, jos nyt sattuis tapahtumaan, että yks Venakko häviäis maan päältä johtuen elämäntapojensa vuoksi saamansa jonkun vitun viruksen takia joka tappaa?

[QUOTE="vieras";25148441]Mietipä Milanna.
Sinä kun olet noin huolissasi ja hysteerinen terveydentilaasi koskien:
- oletko koskaan huolissasi muista?
- jos oma terveytesi merkitsee jotain niin miks elit niinkuin elit?
- tuleeko isoa vahinkoa, jos nyt sattuis tapahtumaan, että yks Venakko häviäis maan päältä johtuen elämäntapojensa vuoksi saamansa jonkun vitun viruksen takia joka tappaa?[/QUOTE]

Tappava virus?:O. Sitten meijän kaikille pitää kuolla, jos se on oikeasti tappava

Hei Milanna. Itse suosittelisin esim. Adenovaa Espoon tapiolassa se on erikoistunut naisten tauteihin. Lisäksi voin suositella Helsingissä Bulevardilla sijaitsevaa Klinikka22:sta. Kun syöpäjärjestöjen polkilinikka lopetti, niin monet gynekologit sieltä siirtyivät Klinikka22:lle

Yhteistyössä