Tämä on väärä tieto ei alkoholi nosta riski on krooninen HPV tai ei, tupakka nosta riskia on aktivoitunut HPV tai ei
Siis ymmärsinkö oikein että alkoholi ja tupakka ei nosta syöpäriskiä??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämä on väärä tieto ei alkoholi nosta riski on krooninen HPV tai ei, tupakka nosta riskia on aktivoitunut HPV tai ei
Miks mun pitää uskotella sen itselle. Mä en muuta kun sanon mitä lääkäri sano. Lue vaikka itse Googlesta, siks papassa joka naiselle pakko käydä
Puhutaan sännällisyydestä. Kuka sen sännöllisesti nauti? Sekä tarkoitan jos HPV on aktivoitunut ei tarkoita ettei saa juoda alkoholia. Tarkoitan että ne yhdessä ei nostaa riskiä, mutta tupakka on yks kohdunkaulansyövän aiheuttaja
Puhutaan sännällisyydestä. Kuka sen sännöllisesti nauti? Sekä tarkoitan jos HPV on aktivoitunut ei tarkoita ettei saa juoda alkoholia. Tarkoitan että ne yhdessä ei nostaa riskiä, mutta tupakka on yks kohdunkaulansyövän aiheuttaja
Mies löytä sitten hyvää lääkäriasemat minulle. Että pääsen ja ne tutki kaikki mahdollista. Kun mun pää koppa ei kestää että joka paikassa eri juttu mulle lääkärit sano
Tuo nyt on ihan paskaa. Meinaat että jos olis vaikka parantumaton syöpä niin eivät kertoisi mitään ettei potilas stressaantuisi? Höpöhöpö.
No kun ei se väliä myös kuulema poistettiin tai ei. Kun kuulema muutokset paranee. Mutta P16 värjäys ja ristiriitainen tieto mistä on kyse mitä mulla on. Haluan tietä
No kun ei se väliä myös kuulema poistettiin tai ei. Kun kuulema muutokset paranee. Mutta P16 värjäys ja ristiriitainen tieto mistä on kyse mitä mulla on. Haluan tietä