sanoin että vapaat kädet, jotain pirteetä
kuva ei vastaa ihan oikeeta väriä (otettu paskalla kamerakännykällä ), tää on ihan sikamageen räikee 
män jo
män jo
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:mä kävin kans perjantaina ja annoin vapaat kädet, "vaalee polkkis" lähti ja tilalle tuli tositosi lyhyt musta, jossa kirkkaan punanen raita
on kyllä hyvännäkönen ja kaikki on kehunu kuinka hieno pää on
eikä maksanu ku päälle satasen
mut se oli mun synttärilahja, kuten kaikki muutkin mitä vkl tuhlailin :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Se näyttää vähän siltä kuin ohimosi olisivat tulessa ja tupruttaisivat valkeaa savua. Ihan okei.
Alkuperäinen kirjoittaja Madma:SIIS MISSÄ te käytte kampaajalla kun saatte noita ihania juttuja, kirkkaanpunasia raitoja mustassa ja tuo ap:n..!
Kun mä menen kampaajalle niin aina se sama lätty poislähtiessä kuin mennessäkin, vähän nipsitty latvoja korkeintaan vaikka annan kuin vapaat kädet.. Ja joo, kampaajaa on vaihdettu ja usein mutta ei näytä auttavan. Olenkohan mä niin mummon näkönen etteivät uskalla...
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Madma:SIIS MISSÄ te käytte kampaajalla kun saatte noita ihania juttuja, kirkkaanpunasia raitoja mustassa ja tuo ap:n..!
Kun mä menen kampaajalle niin aina se sama lätty poislähtiessä kuin mennessäkin, vähän nipsitty latvoja korkeintaan vaikka annan kuin vapaat kädet.. Ja joo, kampaajaa on vaihdettu ja usein mutta ei näytä auttavan. Olenkohan mä niin mummon näkönen etteivät uskalla...
kannattaa vaihtaa nuorekkaaseen kampaajaanjoka on nykyhetken trendejä opiskellut ja koulutuksissa käynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Madma:SIIS MISSÄ te käytte kampaajalla kun saatte noita ihania juttuja, kirkkaanpunasia raitoja mustassa ja tuo ap:n..!
Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:Alkuperäinen kirjoittaja Madma:SIIS MISSÄ te käytte kampaajalla kun saatte noita ihania juttuja, kirkkaanpunasia raitoja mustassa ja tuo ap:n..!
et varmaan asu täälläpäinkään... pirkanmaalla?
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:sanoin että vapaat kädet, jotain pirteetäkuva ei vastaa ihan oikeeta väriä (otettu paskalla kamerakännykällä ), tää on ihan sikamageen räikee
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Madma:Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:Alkuperäinen kirjoittaja Madma:SIIS MISSÄ te käytte kampaajalla kun saatte noita ihania juttuja, kirkkaanpunasia raitoja mustassa ja tuo ap:n..!
No pirkanmaalla just joo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Se näyttää vähän siltä kuin ohimosi olisivat tulessa ja tupruttaisivat valkeaa savua. Ihan okei.
Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:Alkuperäinen kirjoittaja Madma:Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:Alkuperäinen kirjoittaja Madma:SIIS MISSÄ te käytte kampaajalla kun saatte noita ihania juttuja, kirkkaanpunasia raitoja mustassa ja tuo ap:n..!
No pirkanmaalla just joo![]()
ootko rekkautunu, vois laittaa yksäriä?
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:sanoin että vapaat kädet, jotain pirteetäkuva ei vastaa ihan oikeeta väriä (otettu paskalla kamerakännykällä ), tää on ihan sikamageen räikee
![]()
WWWWAUUUUUU, sain melkein erektion.