dääm, mulla on se kampaaja torstaina..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
Mitäköhän ihmettä mä teen tälle päälle?

Taidan antaa kampaajalle vapaat kädet :D

Perhana ku mun hiuksista ei saa väriä pois, siis ei onnistu vaaleiden raitojen teko kunnolla, olis ollu vaihtelua..kai se taas on pistettävä jotain punaisensävyä tms..

Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
hyvin se menee :D munki pitäs varata aika kampaajalle,oiskos sulla tietoo et mahtaskohan se keskustan kauniit ja rohkeet olla hyvä kampaamo =)

arvaa minne mä oon menossa :laugh: :D

Mä käyn kyllä todella harvoin kampaajalla (siis viimeisen 10v aikana oon ollu vissiin 4krt) mut mä tykkään tuolla käydä, samoin Sällin hiukset leikattiin siellä :D

Mulla tänään parturi..leikkaus ainakin,mut millainen kampaus tai siis millaiseen muotoon
a065.gif
Lyhyet on jo valmiiksi...ja kait siihen väriinkin ois varattu aikaa
a077.gif

Mutta..taidan tällä erää kuitenkin tyytyä vain pelkkään siistimiseen,jospa sitten ennen joulua kävis raitoja/väriä :)

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
millaset hiukset sulla on nyt? =)

niskaan asti, edestä tohon nenän alle, paksut ja luonnonkiharat..ja tumman ruskeat, jotain vanhaa punasta väriä vielä vähän.

mä oon jotenki kuvitelluki että sulla on paksut ja luonnonkiharat hiukset :D laita sitte kuva ku oot saanu uudet hiukset :p
mäki yritin varata aikaa mutta en saanu enään ennen joulua :(

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
millaset hiukset sulla on nyt? =)

niskaan asti, edestä tohon nenän alle, paksut ja luonnonkiharat..ja tumman ruskeat, jotain vanhaa punasta väriä vielä vähän.

mä oon jotenki kuvitelluki että sulla on paksut ja luonnonkiharat hiukset :D laita sitte kuva ku oot saanu uudet hiukset :p
mäki yritin varata aikaa mutta en saanu enään ennen joulua :(

:o ei musta saa kuvia ottaa :o

(kamera menee rikki jos sinne mun kuva menee muistiin :laugh: )

:laugh: no eikä mene :D

:xmas:

mä tarttin just työhakemukseen valokuvaa, pakko oli laittaa miljoona vuotta vanha passikuva, ku muut oli ristiäiskuvia tai jostain juhlista otettuja :laugh:

eikä meidän kamerassa ole laajakuva toimintoa, jäis muutama leuka kuvan ulkopuolelle :laugh: :laugh: :saint: